Hej. Har en psp men firmware 5,01 som jag vill ha cfw på. Har läst flera guider om hur man lägger in cfw, men det står i dom flest att man redan ska ha cfw på psp`n i dom flesta. och de har jag ju inte. Om jag har förståt det hela rätt så ska man ha ett pandora batteri men sen då, är det bara att nedgradera till 1,5 och sen upp till önskad cfw???
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Hur fixa cfw på en psp med 5,01
Collapse
X
-
Pandora is the way, och du går inte till 1.5 utan direkt till 3.X eller 4.X beroende på minneskortet. Men allt detta står i faqen.iPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Custom firmware - 5.00 M33-6
SanDisc MS Pro Duo Ultra II 4GB
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
Comment
-
Den står längst upp i detta forum:
Playstation portable FAQiPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
Comment
-
Fick du ingen handbok med ditt internet? *Lol*Original inlägg av Lasse_84 Visa InläggHur kommer jag till FAQ???/ Pendragon
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...
Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!
- Citat
- Flag
Comment
-
Det fick jag, men det stod bara hur man porrsurfarOriginal inlägg av Pendragon Visa InläggFick du ingen handbok med ditt internet? *Lol*
Kan man göra något annat på internet? o.OiPhone 3G:
Svart 16GB
Telia Max 25
PSP:
Xbox 360:
CFW - ix 1.51
- Citat
- Flag
Comment

Comment