Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSP funkar inte.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
    Det var ju det jag slrev ^^
    Knasigt ibland hur folk tolkar saker när de är desperata
    Pendragon, jobbar du på psxcare?
    Du har en tråkig attityd mot i princip alla i forumet som ber om hjälp,
    du svarar även på trådar med svar som är helt offtopic titt som tätt.

Du måste förstå att alla inte lever för tv-spel utan enbart har det som
    tidsfördriv etc, och ibland behöver dom hjälp och det finns ingen
    anledning att dumförklara folk för det. Nu refererar jag inte enbart
    till svaret ovan utan även i många andra trådar.

Xager vet jag inte om han jobbar på psxcare men han har stor kunskap om tv-spel, men är inte dryg och otrevlig för det...

Comment

Original inlägg av soulman79 Visa Inlägg
      Svar: Jesus adam. ( Ja )

Du har en tråkig attityd mot i princip alla i forumet som ber om hjälp, du svarar även på trådar med svar som är helt offtopic titt som tätt.
      Tycker du det!?
      <ironi>
      vi kanske skall hålla en Poll o se vad andra tycker om "min attityd" </ironi> Ofta är folk och även jag lite trötta på att andra folk inte kan använda Sökfunktionen innan de ställer samma fråga som svarats på över 5.ggr. Det är oftast då de små korta snabba ( Använd sökfunktionen, eller Googla" Svaren kommer. och vissa saker pratar vi inte om här osm länkar till piratkopierat material.

Och med offtopic menar du då t.ex exempel som Lasrar är som två killar som går på krogen o tittar på tjejer exempel ??
      Vissa människor förstår inte begrepp som våglängd o brytvinkel eller andra mer tekniska förklaringar, det är just för att alla inte förstår sådana förklaringar jag kör "Barnförklaringar" som liknelser.
      JAg tror de upskattas av de flesta. *Rätta mig om jag har fel*

Du måste förstå att alla inte lever för tv-spel utan enbart har det som tidsfördriv etc, och ibland behöver dom hjälp och det finns ingen anledning att dumförklara folk för det. Nu refererar jag inte enbart till svaret ovan utan även i många andra trådar.
      Det skall mycket till innan jag dumförklarar folk då jag går efter Devisen: Det finns inga dumma frågor, bara dumma svar.
      Jag likt många andra har mycket annat att göra på fritiden efter jobbet o TV-spelande ligger inte högst upp på listan, och jag har helt klart respekt för folk som är nybörjare o har frågor, men någon måtta får det vara på vissa frågor som dessutom är KLISTRADE
      Sveriges största Community har samma problem med sina medlemmar i forumet, folk läser inte innan de skriver en fråga trots att även de har klistrade trådar.

Xager vet jag inte om han jobbar på psxcare men han har stor kunskap om tv-spel, men är inte dryg och otrevlig för det...
      Xager jobbar extra här hos oss på PSXCare för att dryga ut studierna.
      Han går lära hos mig o vi kan kalla honom för "Padawan"

Du kanske själv inte tolkar smileys som skämt och missade att jag "GRATIS" skulle kika på hans PSP... Gör dryga människor sånt eller??
      Last edited by Pendragon; 2008-12-23, 21:04.
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Du har en tråkig attityd mot i princip alla i forumet som ber om hjälp,
        du svarar även på trådar med svar som är helt offtopic titt som tätt.

Du måste förstå att alla inte lever för tv-spel utan enbart har det som
        tidsfördriv etc, och ibland behöver dom hjälp och det finns ingen
        anledning att dumförklara folk för det. Nu refererar jag inte enbart
        till svaret ovan utan även i många andra trådar.

lol, skapa en poll då på lämpligdel av forumet om vad folk tycker om pendragon så kan vi säkert sänka hans lön för nån blir grinolle på internet!

Comment

Men du, min psp funkar bara ibland. Den funkar när den ''vilar'' sen när man sätter på den så höjer den ibland volymen av sig själv, sen när man stänger av den måste man vänta ett tag innan man kan sätta på den igen. Kan det bero på att kylgrejjen är förstörd=

Comment

Original inlägg av Sezer143 Visa Inlägg
            Men du, min psp funkar bara ibland. Den funkar när den ''vilar'' sen när man sätter på den så höjer den ibland volymen av sig själv, sen när man stänger av den måste man vänta ett tag innan man kan sätta på den igen. Kan det bero på att kylgrejjen är förstörd=
            Ingen aning, har du någonsin skruvat upp den själv, isf kan den fått sig en liten ESD kyss. om den är oskuld "Oöppnad" och någolunda ny kan man ju skicka den till Nordisk Film för Service o reparation,

Men dyk förbi du får jag kika på den om du bor i 08
            Jag har ju själv över 7 enheter o pillat mycket med och i dem, och även om inte pandora biter har vi våra små magiska trick ibland.
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

vi uppfattar det annurlunda... strunt samma..

Vill bara påpeka att jag inte menar något om PSXcare som företag med mitt inlägg... tycker psxcare är dom bästa chipparna i sverige. Samt ett av dom bättre forumen för att söka info om ämnet...

Comment

okej, kan komma. Vad heter ud? så jag kan få tag på dig. har inte pengar just nu, men kan komma bara för att kolla upp vad som är felet.

Comment

vi uppfattar det annurlunda... strunt samma..

Vill bara påpeka att jag inte menar något om PSXcare som företag med mitt inlägg... tycker psxcare är dom bästa chipparna i sverige. Samt ett av dom bättre forumen för att söka info om ämnet...
                  Ja jag referarar till tidsepoker som "Dacketiden" o du referar till händelser "Dackefejden"

Alla lika, alla olika. det är därför man ibland ger förklaringar som folk kan referera till eller förstå bättre. som vad det är för skillnad mellan olika Chipplösningar som olika bilmärken ( Volvo Vs. Saab ) Båda gör bilar som går på bensin o rullar på fyra hjul bara annorlunda design och märke men gör samma sak.
                  Transporterar folk från A till B
                  / Pendragon

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X