Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Varför funkar inte spelen??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Varför funkar inte spelen??

Igår så flashade jag mitt psp hos Psxcare och har det senaste firmwaret. Men ändå när jag lägger över saker till mitt psp te.x ett flash spel som jag hittat på pspmod No gravity så först startas spelet sen kommer jag tillbaka till menyn och så kommer det upp "Game could not be started" (och en massa siffror)

Jag vet inte vad som är felet och jag är ganska noob på psp så all hjälp skulle uppskattas mycket!!

Det ända jag lyckats med är Daedlus emulator men när jag startade spelet frös allting

Troligen piratminneskort, se klistrade trådar om det.

Kolla om minneskortet har magic gate, markera minneskortet och tryck på triangel eller nåt, information om att du kan trycka på en knapp för att få information poppar upp ett par sekunder efter du markerat minneskortet i t.ex. game menyn.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

När jag gjorde det stod det att minneskortet stödde magicgate...

Comment

Nu har jag lyckats att få vissa flash spel att funka men inte alla.. Och att homebrewen inte funkar tror jag är för att jag inte användt Eloader efter som jag har psp slim
        Men det funkar inte heller... efter jag prövat eloader...
        Last edited by Beeny; 2009-01-01, 14:15.

Comment

det där är inte flash spel utan hombrew spel/program kodade just för pspn. Och du är inne på helt rätt spår.

Programmen du nämnt använder gamla 1.5 kerneln som sony tog bort iomed dom nya slim konsolerna. Jag har tyvärr bara en tjock psp så jag kan inte hjälpa dig med eloader. Det borde dock fungera att ladda dem genom eloadern.
          "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Comment

Du måste ha ett spel i UMD läsaren så vida du inte ställt in Fake UMD till Sony men ibland kräver ändå vissa spel 2-6%
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Jag haR UMD i läsaren... Ratchet and Clank-Size Matters

Comment

Då bör allt fungera, kom förbi oss får jag kika på den
                Fråga efter Kent
                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

haha okej sist jag var där var det propp fullt med folk där, men skulle det kosta om du kikade lite på mitt psp??

Comment

Original inlägg av Beeny Visa Inlägg
                    haha okej sist jag var där var det propp fullt med folk där, men skulle det kosta om du kikade lite på mitt psp??
                    Köp en Joltcola till mig så kastar jag ett snabbt getöga på den *Bäääh*
                    / Pendragon

Comment

haha okej kanske ska snubbla in i affären snart innan skolan börjar ^^

Comment

Gör backup på det du behöver och formattera om minneskortet i psp:n annars...
                        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

OKej Hansi, men annars vadå??

Comment

kom in tror jag han menar
                            / Pendragon

Comment

^^ okej eller så ville han skrämmas lite

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X