Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Precis nergraderat

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Precis nergraderat

Har letat som en toke nu och finner inget svar på mitt problem ...

Har nedgraderat polarens PSP Slim till 1.50 först med hjälp av "HEND" så jag fick version 2.71 Hen-o eller något liknande namn... Sen ner till 1.50.. Inga som helst problem med booten.

NU till mitt problem!, laddade ner 5.00 m33 och tänkte att jag formaterar minneskortet i Pspen först innan jag lägger in något. Nu när jag kopplar in PSPn i datorn igen så dubbel klickar jag på Memory Stick (G och då kommer det upp en ruta som säger att jag måste formatera kortet innan jag har åtkomst till den? gör det och den misslyckas?!!!! och testar en annan formatering och det funkar men får ju då givetvis inga mappar i PSPn som psp och MS_REBOOT med tanke på formateringen.

Får ett felmeddelande att den kan vara skrivskyddad eller nekad delning och inget av de har jag... Vad ska jag göra för att någonsin kunna komma in på minneskortet igen och kunna lägga in alla spel och filmer samt updaten då ?! Tacksam för ett lätt beskrivligt svar som beskriver i minsta detalj ... Tack för mig /M

Formatera minneskort gör man i sin PSP
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Jojo! det vet jag och det var precis det jag gjorde... Men min dator kräver att jag formaterar om det med hjälp av datorn?! :S

Comment

Har nu testat PSPt i en annan dator och får upp exakt samma där:S ... Vad kan vara fel?!!!!

Comment

Testa inte PSP maskinen, Formatera minneskortet i din PSP!
          Eller får du problem när du kopplar in din PSP via USB till en dator ?

Se första lösningen prova sedan igen.
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

aaah, har formaterat det det i PSPn asså! det är när jag kopplar in den i datorn, då kräver datorn att jag måste formatera minneskortet??!!!:S

Comment

Koppla inte in någon USB kabel i din PSP.

Gå in i inställningar, system settings, nånstans där hittar du valet för att formattera memory stick.
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Använder du en kortläsare eller låter du kortet sitta kvar i PSP:n och kör via USB så istället????
                Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Har redan gjort det X antal gånger... Ändå kräver datorn att jag måste formatera minneskortet med hjälp utav windows formaterings program

Comment

låter det sitta i o kör via usb

Comment

1. Koppla ur alla USB kablar ur din PSP
                      2. Slå igång din PSP o se till att minneskortet ligger i den
                      3. Gå in under Settings *längst till vänster* och välöj "Formatera minneskortet"
                      4. Efter formateringen av minneskortet i din PSP har du en ISO katalog i Rooten om du kör CFW över 3.80 M33

När detta är klart kan du koppla in en USB sladd i din PSP enhet o överöra filer om du inte har en minneskortsläsare

Om den strular mer prova stoppa minneskortet en en läsare som kopplas i din PC, om det inte fungerar kanske något är galet med minneskortet/Psp
                      Läs FAQ o fliken om hur man ser om det är Pirat eller inte:

FAQ: http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=33507
                      Länk till hur man ser om det är Pirat eller inte: http://www.youtube.com/watch?v=0bJDXAmgamE

Skriv sen hur det löste sig.
                      / Pendragon

Comment

aha okej!, ska testa det!.. Ska även be polaren komma hit med de minneskortet som satt i original, ligger väl på 64mb eller något men enbart för o se ifall det funkar ... Tack än en gång för tipset!

Comment

Original inlägg av mattsson90 Visa Inlägg
                          aha okej!, ska testa det!.. Ska även be polaren komma hit med de minneskortet som satt i original, ligger väl på 64mb eller något men enbart för o se ifall det funkar ... Tack än en gång för tipset!
                          Kan vara ett piratkort annars
                          iPhone 3G:
                          Svart 16GB
                          Telia Max 25
                          PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
                          SanDisc MS Pro Duo Ultra II
                          4GB
                          Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Det köptes på teknikmagasinet för 2dagarsedan! säljer dom pirat?

Comment

Original inlägg av mattsson90 Visa Inlägg
                              Det köptes på teknikmagasinet för 2dagarsedan! säljer dom pirat?
                              Skulle inte tro det

Om det inte funkar med din polares kort testa med en annan dator.
                              Funkar det med din polares så kan det vara dags att lämna tillbaka kortet för att få ett nytt.
                              iPhone 3G:
                              Svart 16GB
                              Telia Max 25
                              PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
                              SanDisc MS Pro Duo Ultra II
                              4GB
                              Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X