Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSP hastighet?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Är lite konfunderard över mina Pro Duo. Har 2st 8GB Mark2, men de är inte köpta på samma ställe. Jag har testat dem båda i blackSPEED och de ligger väldigt lika (9,5-10 mb/s). Jag har dock sökt lite på diverse ställen angående fake-kort och även kollat på din guide, Pendragon. Båda kort stödjer MagicGate enligt min PSP. Hur pålitligt är det? 100%?

Allt tyder på att korten är äkta, men på andra sidor har jag hittat symptom på att de skulle vara oäkta. T.ex så är det ena kortet från korea och det andra från japan. Det ena har guldtext på baksidan, det andra har vit text. Det ena har upphöjningar, det andra inte, osv osv... Jag blir galen! Hur ska man veta säkert?

Det ena är köpt från en svensk webbutik och det andra hos lokal el-handlare.

Comment

Original inlägg av Muyfa666 Visa Inlägg
      Är lite konfunderard över mina Pro Duo. Har 2st 8GB Mark2, men de är inte köpta på samma ställe. Jag har testat dem båda i blackSPEED och de ligger väldigt lika (9,5-10 mb/s). Jag har dock sökt lite på diverse ställen angående fake-kort och även kollat på din guide, Pendragon. Båda kort stödjer MagicGate enligt min PSP. Hur pålitligt är det? 100%?

Allt tyder på att korten är äkta, men på andra sidor har jag hittat symptom på att de skulle vara oäkta. T.ex så är det ena kortet från korea och det andra från japan. Det ena har guldtext på baksidan, det andra har vit text. Det ena har upphöjningar, det andra inte, osv osv... Jag blir galen! Hur ska man veta säkert?

Det ena är köpt från en svensk webbutik och det andra hos lokal el-handlare.
      Så vitt jag vet så är Magic Gate stöd 100%, tror inte att någotpiratkort har lyckats knäcka MG
      iPhone 3G:
      Svart 16GB
      Telia Max 25
      PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
      SanDisc MS Pro Duo Ultra II
      4GB
      Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Tog det säkra före det osäkra och bytte kortet jag köpt hos den lokala handlaren.

Fick ett som klarade alla tecken, test och bevis jag kunnat hitta, så nu lär det definitivt vara äkta. :-D

Comment

Den lokala handlaren är nog den som säljer äkta om någon.

Normalt så är det folk på *******, ******* och skumma webbutiker som säljer piratkort.

Du kanske bara fick ett måndagsex
          iPhone 3G:
          Svart 16GB
          Telia Max 25
          PSP:

4GB
          Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Troligtvis. Konstigt dock att det första kortet jag fick faktiskt liknade ett piratex, medan det nya jag fick idag såg "äkta" ut.

Comment

BTW *******=Stora köp/sälj siter, ni får gissa resten :P
              iPhone 3G:
              Svart 16GB
              Telia Max 25
              PSP:

4GB
              Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X