Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hen exploit!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hen exploit!

Förhoppningsvis, kommer detta hacket att förändra psp 2000 (de nyare) och 3000 maskinernas mjukvara och vi kommer att kunna installera m33 på dem...

Läs denna artikeln och kolla på videon (relativt gammal 2veckor)... De har kunnat ändra på Mac adressen (bara ytligt, inte ändrat den verkliga mac adressen)

Jag som har psp fat är överlycklig med mitt psp som jag flashade hos psxcare (Tack ) Men jag skulle glädjas med de övriga om de också dela min glädje...

http://pspupdates.qj.net/Demo-video-.../49/aid/130836

Mvh

Äntligen har dom kommit någon vart
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Samma sak som med det andra spelet, inte säkert att denna exploit ens ger tillgång till bootloadern
      iPhone 3G:
      Svart 16GB
      Telia Max 25
      PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
      SanDisc MS Pro Duo Ultra II
      4GB
      Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Original inlägg av Xager Visa Inlägg
        Samma sak som med det andra spelet, inte säkert att denna exploit ens ger tillgång till bootloadern
        Möjligtvis inte, men de har iallafall kunnat köra olika applikationer via detta exploit, så fastän de eventuellt inte kan downgrada kan de köra osignerade homebrews. Detta är givetvis jobbigare och kostar mer än vanliga phat psps och vissa slim. Men de har åtminstånde åstadkommit något

Comment

Original inlägg av chabbe11 Visa Inlägg
          Möjligtvis inte, men de har iallafall kunnat köra olika applikationer via detta exploit, så fastän de eventuellt inte kan downgrada kan de köra osignerade homebrews. Detta är givetvis jobbigare och kostar mer än vanliga phat psps och vissa slim. Men de har åtminstånde åstadkommit något
          Tycker att det låter som exakt samma sak som med förra spelet, med de kunde man också köra homebrews.
          Men vi får se helt enkelt, ingen idé att spekulera
          iPhone 3G:
          Svart 16GB
          Telia Max 25
          PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
          SanDisc MS Pro Duo Ultra II
          4GB
          Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

En liten uppdatering bara:

Nu har exploiten släppts för allmänheten! Följ min länk så kan ni ladda ner den, funkar med alla typer av psp (phat, slim, lite) obs, endast för de som har ofw 5.03...

http://pspupdates.qj.net/ChickHEN-Ho.../49/aid/131070

Varsågod

Comment

Ska bil kul att se om detta leder någon vart. Hoppas!
              There is no problem that can't be solved by staring at a lake.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X