Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

5.00-4 M33 -> Senaste

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 5.00-4 M33 -> Senaste

Jag skulle vilja uppdatera mitt CFW så att jag kan spela de senaste spelen bla. Dynasty Warrior. Om jag klickar på Network Update på XMB vad skulle hända då?
    Skulle jag få det Senaste CFW eller det senaste OF
    Tacksam för svar

Edit: Jag har som det står på rubriken 5.00-4 M33

Original inlägg av Beeny Visa Inlägg
    Jag skulle vilja uppdatera mitt CFW så att jag kan spela de senaste spelen bla. Dynasty Warrior. Om jag klickar på Network Update på XMB vad skulle hända då?
    Skulle jag få det Senaste CFW eller det senaste OF
    Tacksam för svar

Edit: Jag har som det står på rubriken 5.00-4 M33
    Om du har ställt in till M33 update(kommer inte ihåg exakt namn) i recovery menyn (R-Trigger inhållen vid start), så kommer den uppdatera sig bara finfint till senaste CFW ala M33
    är du osäker, dra då hellre ner den manuellt från DA hemsida Så är problemet löst
    Wii D2B + WiiKey 1.9galaxy

PSP slim 5.00M33-6 CFW + MSXM4GSX

Comment

Jag är 100% säker på att jag har den inställningen i bockad (kollade i Recovery) men vad är säkrast manuel installation eller via Network Update

Comment

Jag är 100% säker på att jag har den inställningen i bockad (kollade i Recovery) men vad är säkrast manuel installation eller via Network Update
        Säkrast o säkrast...
        Har du det aktiverat så ska det funka, inget snack om saken...

Men är du orolig, tänk såhär... Har du pandora kitt själv ifall du skulle flasha till OFW?
        Kör på bara!
        PSP´t laddar ju trots allt ner installen till minnesstickan.

Om inte, ta då den långa vägen med manuell install.
        Wii D2B + WiiKey 1.9galaxy

PSP slim 5.00M33-6 CFW + MSXM4GSX

Comment

Jag har inte ett pandora kitt psxcare flashade mitt psp, vad tkr du manuel elr Network Update Trust in your command

Comment

Manuell = du är säker på att du får CFW istället för OFW
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Jag har inte ett pandora kitt psxcare flashade mitt psp, vad tkr du manuel elr Network Update Trust in your command
              Precis som föregående postare sa, den laddar ner installeraren till minneskortet.
              Sen ser du på ikonen om det är M33 du installerar, go for network.
              iPhone 3G:
              Svart 16GB
              Telia Max 25
              PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
              SanDisc MS Pro Duo Ultra II
              4GB
              Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Men... finns det inte risk att det blir OF då Xager

Comment

Jo om man varit inne o Fipplat så PSPn går till sony ist för M33s sida eller Sony hackat M33s sida o lagt in OFW hos dem
                  / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Korta svaret:
                    Så länge det står på M33 network update i rec. mode (du var 100% skrev du) så finns det ingen risk.

Men som jag skrev tidigare, du ser på ikonen om det är M33 eller OF. Om du trycker på network update så installerar den inte mjukvaran, vara laddar ner den. Kolla i din spelmapp sen så ser du om det står M33 på ikonen
                    iPhone 3G:
                    Svart 16GB
                    Telia Max 25
                    PSP:

4GB
                    Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

ah okej men jag litar på dig nu Xager

Edit: Nya CFW kommer när som helst så jag väntar nog tills dess

Comment

ah okej men jag litar på dig nu Xager

Edit: Nya CFW kommer när som helst så jag väntar nog tills dess
                        Eller så uppdaterar man två gånger hehe
                        iPhone 3G:
                        Svart 16GB
                        Telia Max 25
                        PSP:

4GB
                        Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Ja om man är villig att ta risken för brickning och har ett pandora kitt x)

Comment

Enda som kan hända o leda till Brickning är om strömmen går eller om man har ett Piratkort med korrupta filer på
                            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Tror jag hade pirat kort förrut på mitt 512MB minneskort men så köpte jag ett 4GIG minneskort som funkar fel fritt
                              Man måste verkligen vara hatad av någon om strömmen "plötsligt" gick

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X