Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Psp 2

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av 4everapple1 Visa Inlägg
    Det där va mobilen från Sony
    Tror han var med på noterna Jag gillar 16gb internminne! Om det nu går o flasha den... annars går jag hellre runt med fickan full med Pro-Duo kort.
    There is no problem that can't be solved by staring at a lake.

Comment

In steppar clownen och viskar "Hallao"!

Såg presentationen av den på E3. (Nej jag var inte där, youtube är min vän).
      Jag måste bara säga att detta är det fulaste jag sett sony producera.
      En sak hade ju varit om PSP'n hade haft fler knappar men det ser ju bara löjligt ut.

Edit;
      Slående lik mobiltelefonen, saknas bara en mindre skärm och knappar (eller är det graphics?) runt den.

Edit2;
      Den ser mäkta ömtålig ut dessutom.

Edit3;
      Dom läckta beta-bilderna var mycket coolare btw
      Last edited by Turbis; 2009-06-07, 13:45.
      Läser du detta betyder det att du automatiskt medger att du är dum

Comment

Original inlägg av Turbis Visa Inlägg
        In steppar clownen och viskar "Hallao"!

Såg presentationen av den på E3. (Nej jag var inte där, youtube är min vän).
        Jag måste bara säga att detta är det fulaste jag sett sony producera.
        En sak hade ju varit om PSP'n hade haft fler knappar men det ser ju bara löjligt ut.

Edit;
        Slående lik mobiltelefonen, saknas bara en mindre skärm och knappar (eller är det graphics?) runt den.

Edit2;
        Den ser mäkta ömtålig ut dessutom.

Edit3;
        Dom läckta beta-bilderna var mycket coolare btw
        Det var ett tag sen

Telefonen är riktig: http://en.wikipedia.org/wiki/Mylo_(Sony)

De enda betabilder jag har sett har varit inofficiella och gjorda av privatpersoner.
        iPhone 3G:
        Svart 16GB
        Telia Max 25
        PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
        SanDisc MS Pro Duo Ultra II
        4GB
        Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Original inlägg av kekke2000 Visa Inlägg
          Tror han var med på noterna .
          Japp hehe
          Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
          ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg

Vet någon vilket pris den kommer att hamna på?
            Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
            ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Ett pris går nog inte ens försöka gissa sig till då man inte ens vet vilken hårdvara den kommer innehålla ... Sen är det väl ett par faktorer till som spelar in ... Det enda jag kan säga med säkerhet när det gäller PSP2 är att undertecknad garanterat kommer att innhandla en ..
              Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
                Ett pris går nog inte ens försöka gissa sig till då man inte ens vet vilken hårdvara den kommer innehålla ... Sen är det väl ett par faktorer till som spelar in ... Det enda jag kan säga med säkerhet när det gäller PSP2 är att undertecknad garanterat kommer att innhandla en ..
                Dom sa väl priset på Sonys presskonferens nu under E3? Kommer inte ihåg säkert dock. Orkar inte titta igenom allt en gång till

Comment

De borde ha gjort den likt den här samt även gett inofficiellt stöd för ds spel (med roms) som någon hacker grupp upptäcker av en slump.. Hade de gjort så skulle den definitivt sälja bättre än (nintendos) ds

Comment

Original inlägg av Bajen13 Visa Inlägg
                    De borde ha gjort den likt den här samt även gett inofficiellt stöd för ds spel (med roms) som någon hacker grupp upptäcker av en slump.. Hade de gjort så skulle den definitivt sälja bättre än (nintendos) ds

Mitt intresse hade slocknat ganska fort om den såg ut sådär. Gillar inte pekpinnar. Jag har ägt en Xperia men nu har jag bytt tillbaka till vanlig telefon. Nej till pinnar!

Comment

2999:- på "en webbutik" (man får väl inte göra reklam?)

Comment

Original inlägg av kekke2000 Visa Inlägg
                        2999:- på "en webbutik" (man får väl inte göra reklam?)
                        Vilken

Comment

Original inlägg av Bajen13 Visa Inlägg
                          Vilken
                          man kan säga såhär, för att vara en Webbutik så är dEt väldigt Bra kontakt och trevligt att HandlA där och Leveransen är smidig och väL förpackad mEn ingen är perfekt heller å aNdra sidan.

If you catch my drift....

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X