Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Downgrade från 5.50

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Downgrade från 5.50

Hjälp! Har precis köpt ett psp av en kompis och det första jag gjorde va att upgradera den till version 5.50.
    Det skulle jag tydligen inte gjort då det ska vara svårt att kunna få tillbaka den till en tidigare firmware, för att kunna nyttja alla funktioner på ett PSP..
    Förra ägaren vet ej om den har varit "haxxad" tidigare. Det är ett vanligt svart PSP-1004..
    Finns det någon lösning på detta eller får man helt enkelt vänta med att lösa detta problem?

Tacksam för svar!

/krille

Om det är ett psp-1004 så är det bara använda ett pandora kit och flasha den. Och om du vill kolla om den varit flashad kollar du i Settings/System settings/System information och om det står OE eller M33 efter sifrorna är den flashad
    Last edited by allewii; 2009-05-15, 10:22.
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Original inlägg av pillkrill Visa Inlägg
      Hjälp! Har precis köpt ett psp av en kompis och det första jag gjorde va att upgradera den till version 5.50.
      Det skulle jag tydligen inte gjort då det ska vara svårt att kunna få tillbaka den till en tidigare firmware, för att kunna nyttja alla funktioner på ett PSP..
      Förra ägaren vet ej om den har varit "haxxad" tidigare. Det är ett vanligt svart PSP-1004..
      Finns det någon lösning på detta eller får man helt enkelt vänta med att lösa detta problem?

Tacksam för svar!

/krille
      Äldre mjukvara behövs bara om den är flashad och man vill kunna köra precis ALLA apps. Idag så klarar nästan alla apps av 5.XX och därför behövs ej lägre mjukvara. Vill du verkligen så släng in 1.50 kernel and you're good to go
      iPhone 3G:
      Svart 16GB
      Telia Max 25
      PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
      SanDisc MS Pro Duo Ultra II
      4GB
      Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X