Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nfs MOST WANTED problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nfs MOST WANTED problem

Hej...

Behöver er hjälp. Jag har en kusin som har haft sitt psp sen 3 år tillbaka och han har haft sitt nfs most wanted sen dess. Detta nfs most wanted skiljer sig ifrån de övriga jag köpt/laddat ner eftersom på hans kan man spela om pink slip och etc. Det verkar som om han har en helt annourlunda version än mina som jag har laddat ner... Kan ni hjälpa mig att köpa samma som hans eller ladda ner samma som hans?
    Finns det endast en most wanted, eller finns det flera olika versioner??

Mvh Chabbe

Original inlägg av chabbe11 Visa Inlägg
    Hej...

Behöver er hjälp. Jag har en kusin som har haft sitt psp sen 3 år tillbaka och han har haft sitt nfs most wanted sen dess. Detta nfs most wanted skiljer sig ifrån de övriga jag köpt/laddat ner eftersom på hans kan man spela om pink slip och etc. Det verkar som om han har en helt annourlunda version än mina som jag har laddat ner... Kan ni hjälpa mig att köpa samma som hans eller ladda ner samma som hans?
    Finns det endast en most wanted, eller finns det flera olika versioner??

Mvh Chabbe
    Ett enkelt tips är att koppla in hans psp till din data och dra över spel filen till din data och sen lägga över på din flashade psp
    Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
    ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Tack för tipset och jag har redan tänkt på det. Problemet är att spelet för tillfället är i Skövde och jag bor i Stockholm. Min kusin lånade ut spelet till en annan kompis och han har inte fått tillbaka den ännu (sedan ett år tillbaka)

Comment

Dra ner spelet till dator, rara det ner på burken .... skicka via nåt lagringställe ... via dcc på irc ... via ftp, fixa tillräckligt stor mailbox så kan ni skicka mellan varandra ... Möjligheterna är oändliga ... problemen du talar om obefintliga
        Last edited by Begga; 2009-06-22, 13:41.
        Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

1. Åk till Skövde
          2. Studera spelet noggrannt
          3. Lär dig PSP-programmering
          4. Programmera ett likadant spel

enkelt fast Ctrl C Ctrl V fungerar ju också.
          There is no problem that can't be solved by staring at a lake.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X