Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

psp hjälp?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• psp hjälp?

hej jag är ganksa ny med detta men jag försöker, jag har ett psp 2000 (ganska säker, hur kollar man det annars?). Saken är att jag vill spela nerladdade psp spel. versionen på mitt psp är 3.90. måste jag lämna in mitt psp för att för att få CF eller vad det nu är för att spela ner laddade spel?
    hjälp mej?

Original inlägg av boomaddo Visa Inlägg
    hej jag är ganksa ny med detta men jag försöker, jag har ett psp 2000 (ganska säker, hur kollar man det annars?). Saken är att jag vill spela nerladdade psp spel. versionen på mitt psp är 3.90. måste jag lämna in mitt psp för att för att få CF eller vad det nu är för att spela ner laddade spel?
    hjälp mej?

antingen följer du informationen i FAQ eller så kommer du förbi oss o betalar 300 kr o 5-10 minuter senare är du på bana
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

hjälp mej?
      1. Gör som pendragon sa (kom in i butiken, bäst så)
      2. Använd HEN Exploit eller skaffa ett pandora kit. Krångligt värre.
      iPhone 3G:
      Svart 16GB
      Telia Max 25
      PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
      SanDisc MS Pro Duo Ultra II
      4GB
      Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

jaha, men jag tar gärna den krångliga vägen nu när jag bor i helsingborg?

är det ingen som kan länka eller berätta hur man gör? för vad jag har förstått måste man först nergradera ditt psp innan man instalerar en "falsk" uppdatering?
        Last edited by boomaddo; 2009-06-24, 02:37.

Comment

Helsingborg, inga problem alls
          Kika in här: http://www.psxcare.com/page.php?xPage=skicka.html

Sen skickar vi tillbaka den för 300 kr + ungefär 69-120 kr returfrakt mot postförskott

Hur man moddar sin PSP själv står väl beskrivet i FAQ eller i forumet, senaste trådarna involverar HEN hack och guider.
          Ruttnar du så skicka in den.
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

jaha, men jag tar gärna den krångliga vägen nu när jag bor i helsingborg?

är det ingen som kan länka eller berätta hur man gör? för vad jag har förstått måste man först nergradera ditt psp innan man instalerar en "falsk" uppdatering?
            Du kan inte nedgradera din psp, det finns inga exploits för det efter 3.52

Alternativ 1. Skaffa ett pandorakit (OBS! Funkar inte på PSP-3000 eller Slim med V3-moderkort) och flasha.

Alternativ 2. Uppgradera till 5.03 och använd HEN-exploit, detta blir lätt jobbigt då man måste göra processen VARJE gång man startar pspn.

Pandorakit kostar mest men är säkrast och enklast.
            Eller så gör du som pendragon sa och skickar in den.

Hur du utför alternativen kan google hjälpa dig med
            iPhone 3G:
            Svart 16GB
            Telia Max 25
            PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
            SanDisc MS Pro Duo Ultra II
            4GB
            Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Man måste vara lite insatt för att flasha själv. Så antingen läser du på och försöker bli insatt, vilket är svårt helt utan erfarenhet. Däremot om du låter dom göra jobbet så kommer du förstå mer och mer när du börjar använda din flashade PSP.
              There is no problem that can't be solved by staring at a lake.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X