Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

3.03 oe-c: HjÄlp !

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 3.03 oe-c: HjÄlp !

Hej, jag är lite nybörjare på det här !

som sagt, har uppgraderat mitt psp till 3.03 OE-C och jag behöver hjälp med hur man lägger in nerladdade spel.

Jag har försökt själv med att lägga in två spel ( x-men och Real madrid the football game) och lägga in dom på ISO mappen på psp:t, när jag startar psp:t och trycker på något utav spelen får jag upp " Disc could not be started (8002014 " jag har även varit inne på recovery menyn och ändrat till " no umd "

Jag har googlat i timmar utan något svar, så är väldigt tacksam om någon skriva en guide eller kan hjälpa mig !

MVH - Emin
    Last edited by Emiin; 2009-07-04, 21:28.

du kanske har något fel på ditt firmware

Pröva att formatera minneskortet först om det inte funkar så ominstallera ditt cfw

Comment

Original inlägg av Beeny Visa Inlägg
      du kanske har något fel på ditt firmware

Pröva att formatera minneskortet först om det inte funkar så ominstallera ditt cfw
      mja, det står på system information att jag har 3.03 OE-C, men får väl prova ändån

..och vad menas med cfw, är nybörjare :P

Comment

kan du hjälpa mig med ett probleem på 360`??

Comment

Original inlägg av admir360 Visa Inlägg
          kan du hjälpa mig med ett probleem på 360`??
          Don't ask to ask, just ask.
          På svenska: Fråga bara
          iPhone 3G:
          Svart 16GB
          Telia Max 25
          PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
          SanDisc MS Pro Duo Ultra II
          4GB
          Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Original inlägg av Emiin Visa Inlägg
            Hej, jag är lite nybörjare på det här !

som sagt, har uppgraderat mitt psp till 3.03 OE-C och jag behöver hjälp med hur man lägger in nerladdade spel.