Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Välja bild

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Välja bild

Hej

Det händer ofta att min PSP3000 hänger sig när jag går ut ur emulatorn: InfoNES v0.94J. Så då tar jag ut batterit och sätter i det, då återställs vissa inställningar. Så jag får gå till "photo" och göra så den startar om sig själv.

Men väldigt ofta så får jag göra detta 20 gånger, gör jag något fel? ska man "välja" en annan bild än den första?
    PSP3000 - ChickHEN Firmware - 8 GB

Kan inte så mycket om 3000, men varför inte testa en annan nes emulator?

Comment

Original inlägg av Bajen13 Visa Inlägg
      Kan inte så mycket om 3000, men varför inte testa en annan nes emulator?
      Alltså, till slut fungerar det. Till slut efter några försök så blir skärmen lite grön och så, som den ska bli. Ibland får jag göra det 20 gånger ibland 1 gång.

Eftersom ingen moderator, admin har svarat så antar jag att jag inte gör något fel. Att det är lite meckigt att få det att fungera för vissa personer.

Kan glädja mig med att jag i alla fall inte har några döda pixlar, trotts att jag inte valde pixelgarantiet på 2 veckor för 250 kr
      PSP3000 - ChickHEN Firmware - 8 GB

Comment

Det är ju inte direkt 1 av 10 som har döda pixlar

För övrigt är det mest drakar med flera som kan mycket på den här delen - inte så många admins...
        Last edited by Bajen13; 2009-08-01, 20:13.

Comment

Natar att du kör en för hög mjkvara för vad din Nes emulator är skriven för och inte kör med Ebootloader eller hur

Ja Chick Hen tricket suger fårballe om man jämför med en ren flashad Psp200 utan V3 moderkort men sånt är livet.
          http://www.forum.psxcare.com/support...ad.php?t=37127

Länken ovan innehåller en videoguide där jag var tvungen att starta om PSP enheten 4-5 ggr innan den bet.
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

TJINGELING jag har precis samma problem Isman, det problemet får jag om jag kopplar in den i datorn och överför spel mm, mitt råd till dig är att inte stänga av psp:t helt utan om du använder det varranan dag eller så så sätt den bara i standby, det drar inte allt för mkt batterier enligt mig, då slipper du ju alla dessa bot försök och så, och skulle det hända att den går ur sleep och slaggar på riktigt så brukar det inte vara nå problem att starta upp den.

och EN sak till ser att du har ett 8 gb kort precis som jag, jag har ett orginal kort, mitt e proppat me prylar och tror att det kan vara felet. Men vet jag jag heter inte Kent =)

Comment

Jag kör NesterJ för Nes spel

Borde hittas här: http://www.psp-hacks.com/file/1219
              om inte leta lite annat gott här: http://www.psp-hacks.com/category/26
              / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X