Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sparade spel

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sparade spel

Hej!

Jag undrar om man på något vis kan föra över ett sparat spel från sin PSP till ett minneskort för PS2?

Jag kör nämnligen Final Fantasy 8 på min psp, men det bara hänger sig.
    Och nu skall jag köpa en PS2 till mig och min dotter.
    Då skulle jag vilja spela vidare från disk 2, om det nu är möjligt.

Detta är inget svar....

Men troligen väldigt omöjligt, då jag aldrig nånsin hört något om detta.
    Wii D2B + WiiKey 1.9galaxy

PSP slim 5.00M33-6 CFW + MSXM4GSX

Comment

Tror jag med ... 99,99% säkerhet att det inte går ...
      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Nej, jag trodde inte heller det. Men det finns väldigt många hackers där ute.
        Så jag var tvungen å fråga.

Comment

Sparade spel

Ja är sugen på att testa 2moons dock måste man bo i Amerika och jag vet att det ska finnas ett spel som är likt 2moons eller som är 2moons fast med annat namn som Européer kan spela också. Skulle vilja ha namnet till det spelet.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X