Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Min analog spökar.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av kekke2000 Visa Inlägg
    Hur ska jag lösa det här problemet? Det är fruktansvärt irriterande när man spelar.

http://www.youtube.com/watch?v=B9gJ2et3MYA

(tack Xager för testprogrammet)
    Vad är det för program som används?
    Har samma typ av fel, För mig är det dock styrkorset..
    Har sökt massor på nätet, men kommer f*n inte ihåg vad styrkors heter på Engelska?
    Nån som vet?
    Last edited by daydreamer; 2009-11-09, 09:48.

Comment

Original inlägg av daydreamer Visa Inlägg
      Har sökt massor på nätet, men kommer f*n inte ihåg vad styrkors heter på Engelska?
      Nån som vet?
      vet att pendragon och någon har kodat ett pogram för det:P finns nog i FAQ
      Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
      ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Original inlägg av daydreamer Visa Inlägg
        Nån som vet?
        programmet heter PSXChecker och finns att hämta på PSP-Hacks.com eller min hemsida (ja jag har fått lov av Xager att hosta den på min sida också)

det är förövrigt Xager som gjort programmet i samarbete med Pendragon för att kunna testa PSP konsoller (knapparna etc.) och även för att ev. kunna väcka döda pixlar på en PSP display, extremt bra verktyg tycker jag!

styrkorset brukar kallas "D-Pad" på engelska
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Om det är Kontaktgummi under D-pad o kryss, cirkel etc har vi nog några sådana liggandes för FAT 1004 modellerna.
          2004 modellerna har en annan teknik där de har en dopad film som knapparna presar ned mot... bökigare men ger mindre upphov till slitage anses det då dessa inte skall kunna oxidera.

Vi har även tagit in kontaktgummin för analogspakarna, de som har varit omöjliga att få tag i innan.
          Liknar Displaykuddar til gamla nokia 8110 telefoner
          http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1065&xSec=101

Klart PSXChecker rokkar
          http://www.forum.psxcare.com/support...ad.php?t=36321
          **Kolla knappar, pixlar, jogga pixlar och ljudtest
          Helt oumbärligt efter man bytt eller skall felsöka knappar/display på en psp. Programmet ingår i alla Pandoraminnen o ChickHen förformaterade minnen våra kunder köper av oss.
          Last edited by Pendragon; 2009-11-09, 15:23.
          / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X