Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSP-frågor från en nybörjare

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• PSP-frågor från en nybörjare

Har precis spontanshoppat en PSP utav polaren som var i behov utav pengar. Det är senaste modellen PSP 3000 (3004) och jag undra om någon som är lite mer insatt kan ge mig lite kött på bena ang denna leksak?

1. Är det svårt att flasha firmwaren på denna så man kan spela "lånade" spel?

2. Kan man göra det själv?

3. Finns det någon fiffig guide för detta på forumet som jag missat?

Väldigt tacksam för hjälp med detta! Kan även tillägga att jag flashat dom flesta modeller utav Xbox360 (inkl lite-on) så jag är inte helt nollad när det gäller det tekniska

1. Nej

2. Ja

3. Ganska svårt att missa FAQ'en, men här har du en länk http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=37127 Observera att det inte fungerar om du har OFW högre än 5.03.
    PSP 3004 ChickHEN/5.03 GEN-A - Green Camo - 16Gb

Comment

Thx! Rätt makalöst att vissa företag tar 300kr och mer för en sådan sak. Fungerade tyvärr inte på min nya. Hade fw 5.51 lr ja den senaste på den pga polaren hade uppdaterat firmwaren. Får vänta o se om det dyker upp något för senare firmware kort o gott

Comment

Original inlägg av lejonel Visa Inlägg
        Thx! Rätt makalöst att vissa företag tar 300kr och mer för en sådan sak.
        För väldigt många så är det värt det, person som knappt vet hur man sätter på WIFI på en PSP t.ex.
        iPhone 3G:
        Svart 16GB
        Telia Max 25
        PSP:

Custom firmware - 5.00 M33-6
        SanDisc MS Pro Duo Ultra II
        4GB
        Xbox 360:

CFW - ix 1.51

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X