Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vad är 5.50 GEN-B(Full) CFW?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Skit också! Nu har demot på MGS Peace Walker släppts.
    Men det kräver FW 6.0.

Comment

Damn!!! Metal Gear Solid ... Jädra skit som ska kräva 6.0 ... DAX för H-Vete nu är det dags för en ny M33 cfw ..
      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Jag hoppas man kan koppla Blåtands möss o tangentbord samt ps3 HK till sin Go
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
          Jag hoppas man kan koppla Blåtands möss o tangentbord samt ps3 HK till sin Go
          Det lär inte ta lång tid för nån tangentsbord jockey att knåpa ihop en liten app för det ... Vi får hoppas dom hittar en exploit så man kan ha kul och leka lite med den ..
          Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Metal gear solid demot funkar pa GEN

Comment

Läste nån stans att det ska gå att koppla ihop en SixAxis till PSPgo...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X