Har funderat på att sälja min PSP Phat och införskaffa en i annan färg ... Jag har senaste M33 cfw, alla orginal kartonger och shit + att den är repfri och inga döda pixlar ... Nu kommer min fråga till er ... Vad ska jag ta för den??? Ska sälja den till en bekant och vill ta ett rättvist pris för den ...
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Sälja PSP ...
Collapse
X
-
Sälja PSP ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Tags: Inga
- Citat
- Flag
-
Ta runt 1100:- för den. Dom är ju lite speciella bästa homebrew psptOriginal inlägg av Begga Visa InläggHar funderat på att sälja min PSP Phat och införskaffa en i annan färg ... Jag har senaste M33 cfw, alla orginal kartonger och shit + att den är repfri och inga döda pixlar ... Nu kommer min fråga till er ... Vad ska jag ta för den??? Ska sälja den till en bekant och vill ta ett rättvist pris för den ...
Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
ALLEWMODZ-CASE MODDING
- Citat
- Flag

Comment