Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

FTP ... Ladda ner PSP stuff ...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• FTP ... Ladda ner PSP stuff ...

Har satt upp en liten server med lite mattnyttigt till PSP tillsvidare ... Givetvis är allt lagligt ... ftp:/xxxxx:xxxxx@xxxxxxxxxxxxxxxxx.xxx:xxx Om du kollar längre ner ser du att Ftp kontot är inaktiverat men allt finns tillgängligt på direkt download från Swizzy´s sida ... Verkar inte som folk fattar att det är inaktiverat
    Last edited by Begga; 2009-11-19, 14:07.
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

finns nu även tillgängligt på min sida: http://www.swizzy.se/downloads_PSP.php
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

FTP kontot är inaktiverat men jag hostar alla filer åt Swizzy så dom finns tillgängliga via hans sida ... http://Swizzy.se/
      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X