Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSP Katastrof!?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• PSP Katastrof!?

Tjena, livet är tungt. Har jag kvaddat mitt PSP? Jag har en PSP Slim & Light med m33 4.nånting och har uppdaterat PSPn via internet till den nyaste officiella versionen 6.10. Spelen jag hade på PSPn synns inte längre när jag vill spela dom, bara emulatorerna. Kan dock inte starta dom. Har jag typ avflashat det eller? Vad ska jag göra för att allt ska bli bra igen? Snyft, all hjälp uppskattas, blärggh.

Hejdå......snyft.

Det du behöver göra är att flasha om den, detta gör du med hjälp av ett Pandora batteri och ett Pandora minneskort, eller så åker du förbi PSXCare eller någon och får det fixat där
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Det finns nog inget annat än att göra som Swizzy säger ... Du har lagt in Officiell Firmware ...
      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Kukens kuuuuuk, fan. Tack för hjälpen iallafall

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X