Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Köpa utländsk Psp?!?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av zelxi Visa Inlägg
    5.50 GEN-D3 är ute nu..sägs kunna spela upp de senaste spelen
    trevligt, det har jag missat faktiskt, ska ta en titt och se om det är något att ha
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      du lägger dom på minneskortet, exakt så som dom ligger i rar filerna, (5.50 GEN-D ska du ha 1 fil och en mapp [PSP] 5.50 GEN-D2 ska du bara ha mappen [PSP], lägg dessa i roten på minnet, alltså direkt när du kommer in på minnet ska dessa ligga, INTE i någon undermapp!)
      Ok låter väldigt enkelt mot va man va tvungen å göra på 3.40 tiden :P Jag återkommer när jag fått psp´et, får den på julafton

Comment

Original inlägg av OvE_mw Visa Inlägg
        Ok låter väldigt enkelt mot va man va tvungen å göra på 3.40 tiden :P Jag återkommer när jag fått psp´et, får den på julafton
        ok, nytt tips: lägg in CFW 5.50 GEN-D3 istället, den kom igår
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
          ok, nytt tips: lägg in CFW 5.50 GEN-D3 istället, den kom igår
          Hehe ok will do so, men ska ja köra dom stegvis (D,D2 å sen D3) eller kan ja lägga in D och sedan direkt till D3??

Comment

du kan köra in D3 direkt D2 var bara en liten patchning från D...
            Google is your friend!

Comment

ok tackar för hjälpen å tipset

Comment

inga problem
                Google is your friend!

Comment

vet du vad som e nytt på d3 ?

Comment

bland annat att den ska ladda fake kort bättre, det vill säga kort som laddas långsammare än vanligt... och även support för dom absolut senaste spelen, och nu även internet update (GEN tror jag det är dom kör på då...)
                    Google is your friend!

Comment

Jahopp, så va julen kommen och övver rätt snabbt. Själv så hämtade man upp sin egna lilla julklapp till sig själv, som man nu även har fixat till den senaste versionen tack vare Swizzys hjälp Stort tack till dig.

Nu kommer vi till det roliga. Har ni några coola/roliga spel att rekommendera?
                      Dom jag har nu är:

Fifa 10
                      Assasins Creed Bloodlines
                      F1 2009
                      Lego Indiana Jones 2
                      Need for speed Shift
                      Tekken 6
                      R-Types Tactics II...

Jag gillar lite allt möjligt så kom gärna med förslag

Samt nån som vet några coola teman å flashiga ljud etc etc :P Hör gärna av er oxå.

Mvh OvE
                      Last edited by OvE_mw; 2009-12-25, 23:12.

Comment

Jahopp, så va julen kommen och övver rätt snabbt. Själv så hämtade man upp sin egna lilla julklapp till sig själv, som man nu även har fixat till den senaste versionen tack vare Swizzys hjälp Stort tack till dig.

Nu kommer vi till det roliga. Har ni några coola/roliga spel att rekommendera?
                        Dom jag har nu är:

Fifa 10
                        Assasins Creed Bloodlines
                        F1 2009
                        Lego Indiana Jones 2
                        Need for speed Shift
                        Tekken 6
                        R-Types Tactics II...

Jag gillar lite allt möjligt så kom gärna med förslag

Samt nån som vet några coola teman å flashiga ljud etc etc :P Hör gärna av er oxå.

Mvh OvE
                        Little Big Planet kul spel för de mindre och de äldre , Buzz frågesport lite kul:P
                        Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
                        ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Ska checka in Little big planet tack för tipset.

Några fler som kan rekommendera några roliga spel? Vill gärna ha nått bra tema med fräna bakgrundsbilder å ljud oxå som sagt :P Så kom med förslag.

Comment

Ska checka in Little big planet tack för tipset.

Några fler som kan rekommendera några roliga spel? Vill gärna ha nått bra tema med fräna bakgrundsbilder å ljud oxå som sagt :P Så kom med förslag.
                            Men ett tips lägg in CFW 5.50 GEN-D3 för att få igång de nyaste spelen

Länk med download: http://www.psp-hacks.com/file/1873

Ett till kul spel är ju LocoRoco
                            Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
                            ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Original inlägg av allewii Visa Inlägg
                              Men ett tips lägg in CFW 5.50 GEN-D3 för att få igång de nyaste spelen

Länk med download: http://www.psp-hacks.com/file/1873

Ett till kul spel är ju LocoRoco
                              Tjoo, har redan den senaste CFW på mitt lir ju men tack för tipset ändå.

LocoRoco har ja testat redan och vart rätt så besviken på det faktist. Ingen annan som har nått kul att dela med sig?

Comment

Tjoo, har redan den senaste CFW på mitt lir ju men tack för tipset ändå.

LocoRoco har ja testat redan och vart rätt så besviken på det faktist. Ingen annan som har nått kul att dela med sig?

Va gillar du för spel?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X