Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp.......

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hjälp.......

Hej, Söker efter en hjälpande hand..... Har ett alldeles nyinköpt PSP 3000 med CFW 5.03 ChickHEN men får inte igång alla spel. Har ett Harry Potter som funkar och Up som också funkar men har t.ex. Lego Indiana Jones 2 som inte vill starta, har provat alla olika UMD Mode som finns men får upp felkod "800 20 148" på alla utom "Normal" där får jag upp "800 20 321". Spelen är i ISO format och ligger i F:ISO/. Är det någon som har en ide vad jag kan hitta på som kan hjälpa skulle jag vara otroligt tacksam då det är en julklapp till en liten kille som gärna vill testa sitt nya PSP på julafton .

Prova lägga in denna uppdatering, patcha CFW loader o kör igen
    http://www.psp-hacks.com/2009/12/15/psp-custom-firmware-5-50-gen-d3-and-5-03-gen-c-for-hen-released/

I Settings lägger du UMD mode till Sony9*** och VSH menu off.
    Last edited by Pendragon; 2009-12-21, 11:58.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Okej, vilken av dom två skall jag använda och hur ??????

Comment

n00b fråga angående 80020148

Hej är helt ny med psp, var på psxcare o skaffade chickHen i måndags.
        Har problem med Gta Chinatown och Tekken6 får 80020148, jag har testat alla olika i UMD ISO Mode o testat att höja cpu hastigheten till 333mhz.

någon som vet vad jag ska göra för att få det o funka?

just det har testat flera olika releser av gta.

Har en PsP 3000, 5.03 MHU

Mvh Smed

Comment

du behöver byta ut CFW'n till senaste 5.03 GEN-C? alternativt decrypta spelen...
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Tack

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X