Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSP1004 Flashning

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av shafty Visa Inlägg
    nu är psp:t flashat och klart.

En sista fråga kring minneskortet.
    Jag har ett 16 gig sandisk kort i och har lagt in din (swizzy) pandora image men har endast 326 mb ledigt utrymme. såg i USB Image Tool att file system=FAT. har för min att FAT inte klarar av mer än 1-4 gig. kan man formatera kortet nu när den är flashad eller behöver man ha de filerna kvar?
    Du behöver nog inte filerna längre, har aldrig flashat(ngn fixade åt mig ) men har inga sådana filer på mitt minneskort.

Comment

Original inlägg av shafty Visa Inlägg
      nu är psp:t flashat och klart.

En sista fråga kring minneskortet.
      Jag har ett 16 gig sandisk kort i och har lagt in din (swizzy) pandora image men har endast 326 mb ledigt utrymme. såg i USB Image Tool att file system=FAT. har för min att FAT inte klarar av mer än 1-4 gig. kan man formatera kortet nu när den är flashad eller behöver man ha de filerna kvar?
      anledningen till att det blir så ont om utrymme kvar på minneskortet är att jag använt ett 512mbs kort, det vill säga partitionen är 512mb stor, och bilden är en EXAKT kopia av det minneskortet, det vill säga, partitionen på ditt minneskort blir också, hör och häpna: 512mb!

hur som helst, du kan formatera om kortet nu om du skulle känna för det, såvida du inte vill använda det till att göra om dina polares PSP's också
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X