Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

uppdatera mjukvaran

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Darippsta Visa Inlägg
    Tja, jag fick en psp av en släkting häromdagen, när jag la in spelen i ISO mappen försökte jag starta spelet, men då står det " The game could not be started. (80020148)"
    Det låter som om den inte är flashad med CFW (custom firmware) utan att du har OFW (Official Firmware) vilket innebär att du inte kan köra spel från ISO.

Kolla i Settings > System Settings > System Information vad du har för programvara.

Comment

Original inlägg av ninjabase Visa Inlägg
      Det låter som om den inte är flashad med CFW (custom firmware) utan att du har OFW (Official Firmware) vilket innebär att du inte kan köra spel från ISO.

Kolla i Settings > System Settings > System Information vad du har för programvara.
      Står at jag har 5.03

Comment

Original inlägg av Darippsta Visa Inlägg
        Står at jag har 5.03
        verkar som du har en psp 3000 eller en 2000 med v3 moderkort. men uppdatera inte FWN!! för då kommer den inte gå att flashas
        Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
        ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Original inlägg av allewii Visa Inlägg
          verkar som du har en psp 3000 eller en 2000 med v3 moderkort. men uppdatera inte FWN!! för då kommer den inte gå att flashas
          Har en 3004, men va ska jag göra da??

Comment

Någon som har en lösning?:S

Comment

Läs den här tråden om hur man flashar PSP 3000 och 2000 med v3 kort

http://www.forum.psxcare.com/support...ad.php?t=37127

Comment

Original inlägg av Bajen13 Visa Inlägg
                Läs den här tråden om hur man flashar PSP 3000 och 2000 med v3 kort

http://www.forum.psxcare.com/support...ad.php?t=37127
                Jag har nu följt denna guide, men spelen fungerar ändå inte, har allt som står där och CFW 3.30 men kan inte öppna den heller, hjälp någon???

Comment

Någon som har svar till detta mysterium??

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X