Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Firmware på "färgade" enheter?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Firmware på "färgade" enheter?

Hej allihopa.
    Är ny på detta med psp men har försökt sätta mig in ämnet genom att läsa i detta forum.

Jag har sökt efter denna informationen utan lycka så gör denna post och frågar:

Finns det någon chans att de PSP 3004 som finns att köpa i olika färger i butikerna går att flasha eller är de så nya att de kommer ha högre firmware än 5.03?

Tack på förhand...

PS
    Antar att det fortfarande inte går att flasha eller nedgradera enheter med högre firmware än 5.03?

Går inte o flasha PSP 3004 men man kan ha chickhen, typ tillfällig cfw enabler.

Comment

Hehe, verkar som "jargong problem"...

Jag omformulerar:

Finns det chans att man kan köra chickenhen på "färgade" PSP enheter, eller är de alla så nya att de bara har firmware > 5.03?

Comment

Ingen aning, du får vänta tills någon fron psxcare svarar

Comment

Original inlägg av zelxi Visa Inlägg
          Ingen aning, du får vänta tills någon fron psxcare svarar
          De flesta nya "färgade" PSPn 3000 har FW 5.70 som inte Hen funkar på tyvärr. Har själv en
          Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
          ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X