Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp! Brickad PSP 5.03 GEN-B?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hjälp! Brickad PSP 5.03 GEN-B?

Körde 5.03 Gen-B när PSPn frös. Fick något felmeddelande och sedan till att inställningar återställts -> välja språk etc.
    Körde igång ChickHen & Gen-A som jag tidigare använt och sedan patchen till Gen-B.
    När jag nu försöker starta ett spel får jag nu ett felmeddelande följt av 800323423 something och kommer tillbaka till huvudmenyn. Har gjort om proceduren men med samma resultat.

Är min PSP permanent brickad eller finns det något jag kan göra för att kunna starta homebrews igen?

Kan du fortf köra Chick HEn så ställ in UMD emulering till Sony 9xxx i VSH menu
    Starta CFW enabler igen o gå in under config/settings
    I värsta fall, stoppa i ett spel på UMD
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
      Kan du fortf köra Chick HEn så ställ in UMD emulering till Sony 9xxx i VSH menu
      Starta CFW enabler igen o gå in under config/settings
      I värsta fall, stoppa i ett spel på UMD
      Hade inställningen emulering: Normal. Ändrade som du sa och nu fungerar allt som det ska igen. Vilken lättnad, stort tack :-)

Comment

nemas problemas, strular det i forstättningen stoppa i ett valfritt orginalspel på UMD i maskien så lurar man den lite med

No UMD sony är till för att man skall slippa köra med skiva i, det är inte alal spel som fungerar med detta
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X