Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Klantat mig!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Klantat mig!

Hej,

Jag gjorde något riktigt dumt i helgen - jag uppgraderad FW i min gamla PSP till version 6.20 från Sony.

Utan att tänka så upptäckte jag att jag precis hade sabbat min CFW 5.nånting och inga iso gick längre att spela.

Nu har man en kass PSP som bara går att använda som radiospelare.

Är det någon som vet om jag kan rädda min PSP och nergradera den till en CFW igen ?

Tacksam för er hjälp!

/John

Bara om den är gammal nog att flasha med pandorabatteri osv.

Vi fixar i butiken för 300:-
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Den är gammal. Den är köpt för flera år sedan och har "date code" 6C.
      Jag trodde jag var rökt. Tack för detta. Jag kommer in någon gång efter helgerna.

Comment

Vi har öppet imorgon lördag 11-15...och samma tid på söndag :-)
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X