Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppgradera 3.90

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

jag vet inte riktigt, det hände en vän till mig också, det har inte hänt mig, kanske någon druvrutin som fattas eller någon dll fil eller liknande? maila skaparen till programmet och fråga... eller om du hittar ett annat program med samma typ av funktioner...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

hmm de blir nog till å maila skaparen, jag vet inte riktigt vad jag ska söka efter om ja ska leta efter ett liknande program.

den filen jag ladda hem var ju inget program man installera utan en exe fil som man bara dubbel klicka på så gick de igång.

Comment

Så nu är det klart, jag gick in på psp hacks å hittade ett program som löste hela biffen. Köpte ju såklart ett pandora batteri som inte alls vart dyrt. Men de va framför allt mest tack vare dig Swizzy, så återigen så står jag i skuld till dig. Har du vägen förbi Örebro nån gång så tveka inte å höra av dig te mig. Tusen tack

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X