Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Frågor angående CFW

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
    det kan ibland vara skillnad där begga, men det är sällsynt, vissa spel är ju lite större i t.ex. USA än vad dom är här, då kanske dom släpper extra grejer där
    Iofs men det är nog fåtalet har jag fått för mig ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

hmm jag hade tänkt köpa psp slim 2000 jag kanske skall försöka hitta ett gamalt
      psp på ******* istället
      Last edited by bitnever; 2010-02-23, 20:51.

Comment

en gammal PSP 1000 är bättre om du ska flasha direkt, om du vill köra på en 2000 vet du inte vad du får, en V3:a eller en äldre som är OK...

PSP 1000 har dessutom stöd för fler applikationer än vad 2000 har, då man kan kör på 1.5 mjukvaran på en 1000, det kan man inte på en 2000
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

men är spelet för litet med tanke på att det endast är 85mb stort? låter lite för lite för att vara sant, men vad vet jag

Comment

jag vet inte hur stort det ska vara, och komprimerat med CSO är det inte ovanligt att dom blir extremt mycket mindre...
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Comment

psp 2000

Hej på er igen
              tänkte köpa en sådan här begagnad psp 2000 slim med 4.01 m33-2
              kan detta vara ett bra köp?
              jag har ännu inte kunnat hitta en psp 1000 slim

Comment

Original inlägg av bitnever Visa Inlägg
                Hej på er igen
                tänkte köpa en sådan här begagnad psp 2000 slim med 4.01 m33-2
                kan detta vara ett bra köp?
                jag har ännu inte kunnat hitta en psp 1000 slim
                lycka till att hitta en PSP 1000 slim, dom finns inte men ja, det är ett bra köp, en PSP med CFW (OE, M33 eller GEN) som inte heter 5.03 är ett bra köp för dom går att flasha direkt (med Pandora)
                Google is your friend!

Comment

lycka till att hitta en PSP 1000 slim, dom finns inte men ja, det är ett bra köp, en PSP med CFW (OE, M33 eller GEN) som inte heter 5.03 är ett bra köp för dom går att flasha direkt (med Pandora)
                  säkert en dum fråga om jag köper detta är det inte bara att tuta och köra
                  eller skall jag skälv lägga in pandora
                  är det det senaste som ligger i maskinen eller finns bättre

Comment

säkert en dum fråga om jag köper detta är det inte bara att tuta och köra
                    eller skall jag skälv lägga in pandora
                    är det det senaste som ligger i maskinen eller finns bättre
                    du kan inte "lägga in" pandora, du kan flasha in en nyare CFW... Pandora är bara det man kallar installations kitet för... det är alltså inte något direkt program i sig som du lägger in på din PSP...

hur som helst, du behöver uppgradera mjukvaran i den till 5.50 GEN-D3 för att vara så up-to-date som du kan bli i dasgläget och därmed starta dom flesta senaste spelen...
                    Google is your friend!

Comment

du kan inte "lägga in" pandora, du kan flasha in en nyare CFW... Pandora är bara det man kallar installations kitet för... det är alltså inte något direkt program i sig som du lägger in på din PSP...

hur som helst, du behöver uppgradera mjukvaran i den till 5.50 GEN-D3 för att vara så up-to-date som du kan bli i dasgläget och därmed starta dom flesta senaste spelen...
                      hej igen
                      kan man spela snes/nes med 5.50 GEN-D3

Comment

hej igen
                        kan man spela snes/nes med 5.50 GEN-D3
                        japp, det kan du bara du har en emulator
                        Google is your friend!

Comment

japp, det kan du bara du har en emulator
                          vet du vilken som är den bästa emulatorn just nu
                          tack för hjälpen förresten

Comment

vet du vilken som är den bästa emulatorn just nu
                            tack för hjälpen förresten
                            jag har ingen jätte koll på det tyvär, men jag vet att du behöver ha 2st emulatorer...

en för NES och en för SNES...

NES emulator jag använder: NesterJ

SNES emulator jag använder: Snes9xTYL 0.4.2
                            Google is your friend!

Comment

jag har ingen jätte koll på det tyvär, men jag vet att du behöver ha 2st emulatorer...

en för NES och en för SNES...

NES emulator jag använder: NesterJ

SNES emulator jag använder: Snes9xTYL 0.4.2
                              tack igen

Comment

tack igen

här hittar du allt du behöver_:
                                http://www.psp-hacks.com/category/20
                                / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X