Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Psp 1004

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Psp 1004

Tänkte lägga in 5.50 GEN-D3 på min PSP 1004 som har OFW 1.50
    Måste jag fixa så jag har OFW 5.50 först innan jag lägger in 5.50 GEN-D3 på rooten av minneskorten/games mappen och sedan kör installationen så jag får 5.50 GEN-D3.

Eller går det bara att bara köra 5.50 GEN-D3 rakt över 1.50 OFW ?

Tack på förhand

för att få 5.50 GEN-D3 måste du ha ett Pandora kit [Pandora minneskort och ett service batteri] eftersom du har OFW...
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Tack så mycket för svaret!

Comment

hmm

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
        för att få 5.50 GEN-D3 måste du ha ett Pandora kit [Pandora minneskort och ett service batteri] eftersom du har OFW...
        Det tror jag inte alls stämmer. OFW 1.5 och 1.0 går båda att köra homebrew på och uppgradera till CFW. Även vissa andra firmwares har exploits som går att använda för att installera custom firmware eller homebrews.
        Fasst ibland kan man behöva gå igenom flera steg av uppgraderingar och en massa googlande efter både guider och filer.

Pandora är klart värt att skaffa då det är både snabbt och smidigt att använda och kan också fixa din PSP om den blir brickad. Du kan leka Sony hemma och trixa hur mycket du vill med ditt system.

Lycka till gott folk!
        MvH//DaniPoo

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X