Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSP homebrew apps (program)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• PSP homebrew apps (program)

Har sökt här på forumet samt på WWW och har hittat massa med homebrew program att lägga ni på PSP.
    Men ingen bra lista som klassar bra eller dåliga program.
    Orkar inte att lägga in en massa program bara för att testa dem.

Kan ni här rekommendera några program som är bra/roliga/värdelösa osv.

Original inlägg av Bari Visa Inlägg
    Har sökt här på forumet samt på WWW och har hittat massa med homebrew program att lägga ni på PSP.
    Men ingen bra lista som klassar bra eller dåliga program.
    Orkar inte att lägga in en massa program bara för att testa dem.

Kan ni här rekommendera några program som är bra/roliga/värdelösa osv.

En superbra sida med info:
    http://www.psp-hacks.com/category/7

Gillar du Emulatorer för att t.ex kunna spela NEs spel eller Supernintendospel på din PSP kika här:
    http://www.psp-hacks.com/category/20
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Titta in här om du hittar nåt kul ---->>http://www.swizzy.se ... PSPRadio och PimpStreamer kan jag rekommendera ...
      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
        Titta in här om du hittar nåt kul ---->>http://www.swizzy.se ... PSPRadio och PimpStreamer kan jag rekommendera ...
        http://www.swizzy.se/downloads_PSP.php för att vara mer exakt

PSXChecker är en bra applikation om du vill testa alla knapparna och sådär på PSP'n ^^ det är Xager här på forumet som har programmerat den applikationen
        Last edited by Swizzy; 2010-04-30, 20:42.
        Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Måste du rent av rätta mig ... Jag gjorde reklam för dig ialf ....
          Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

haha, jao, det gjorde du, men det e klart man måste retas lite
            Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Och du gjorde reklam för Xager ....

Comment

tackar ska testa dom ni rekommenderade så får jag se vad det blir för roligt.

Comment

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
                  Och du gjorde reklam för Xager ....
                  Ääh Xager kodade den för jag bad honom
                  Jag hade ett Pixel testprogram fö rlänge sedan en annan kotte kodat men behövde ett vettigare

Vårt är mer kompetent o har felr funktioner
                  / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X