Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nya saker

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nya saker

Tja!

1.Funderar på att köpa ett större batteri (Har ett flashat psp 2000) Men moste man göra ett nytt "Pandora batteri" då? Eller vad dom kallas.

2. Sen en till: fråga jag har ett minneskort liggandes som passar mitt psp går det att använda eller moste jag göra om det till ett magick memory stick???. sen

3. Psp:et gör egna inställningar efter jag har lagt in homebrews:
    Den där "menyn" när man holler nere "R" Knappen medans psp:et startar den "menyn" (kallar det för meny kommer inte i håg vad det heter. Det värkar som den ställer om sig själv någon konstig inställning så inte psp:et startar och så stänger jag av den inställningen i menyn så fungerar det i gen OBS! Jag kanske har gjort det själv eller så är det något homebrew som har gjort det.

1. Pandora batterierna är enbart till för själva flashningen, du kan alltså köra med vilket batteri du vill med en flashad PSP

2. Du kan använda vilket MS Pro-Duo kort du vill, däremot rekomenderas du formatera kortet i PSP'n innan du börjar använda det för att få rätt filsystem och rätt filstruktur etc.

3. Recovery menyn kallas det, och du kan ha kommit åt det genom VSHMenu, stäng av detta och det andra som krånglar till det så kanske det löser sig för dig
    Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Original inlägg av Swizzy Visa Inlägg
      1. Pandora batterierna är enbart till för själva flashningen, du kan alltså köra med vilket batteri du vill med en flashad PSP

2. Du kan använda vilket MS Pro-Duo kort du vill, däremot rekomenderas du formatera kortet i PSP'n innan du börjar använda det för att få rätt filsystem och rätt filstruktur etc.

3. Recovery menyn kallas det, och du kan ha kommit åt det genom VSHMenu, stäng av detta och det andra som krånglar till det så kanske det löser sig för dig
      Okej tack för hjälen!

Comment

det går inte att starta har kollat på inställningar men när jag startar det så kommer det inte fram ikoner...... :S (inte recovery menyn)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X