Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Psp slim inga menyer

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Psp slim inga menyer

Hej.

har en flashad psp 2000 (slim) och nu har det dykigt upp ett problem när jag startar den så finns det inga menyer :s men i bland startar den efter inställningar.... Men sen så händer det samma sak i gen!!.

så här ser det ut:

oj sorry för stor bild!

Comment

ngn som kan hjälpa mig?

Comment

Prova ta ut din UMD skiva ur UMD läsaren, är den trasig kan den försöka söka media på UMD spel men få krupp :

***Precis tillbaka efter 4v semester o svarar på gammalt
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
          Prova ta ut din UMD skiva ur UMD läsaren, är den trasig kan den försöka söka media på UMD spel men få krupp :

***Precis tillbaka efter 4v semester o svarar på gammalt
          anänder inte umd

Comment

Kan isf vara en av microswitcharna som är i nedfällt läge ( Detektar som att det skall sitta en skiva i ) så prova bara o kasta i en valfri skiva
            / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

ok

Comment

Funkade det o var det därför du skrev "ok" eller ?
                / Pendragon

Comment

Nej jag skrev ok för att jag skulle testa det. Det fungerade inte : min umd läsare fungerar inte. men ska testa ta bort homebrews och så om det hjälper

Comment

Original inlägg av 20lapp Visa Inlägg
                    Nej jag skrev ok för att jag skulle testa det. Det fungerade inte : min umd läsare fungerar inte. men ska testa ta bort homebrews och så om det hjälper
                    Räcker isf med att plocka ur ProDuo minnet helt
                    / Pendragon

Comment

okej har tästat ta ut det och starta men hjälper inte :S

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                      Auto-Saved
                      EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                      x
                      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                      x
                      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                      Working...
                      X