Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Snabbt svar = tacksam!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Tack som fan, ska ge mig på detta ikväll
    Skiter det sig så kommer jag o knackar på.

Comment

Länken du anger för 5.00 M33 är i själva verket 5.00 M33-6. Jag hittade 5.00 M33 själv och körde den innan jag körde -6 eftersom -6 är en uppdatering och ska inte köras innan själva cfw men det vet du såklart, länken blev fel bara gissar jag.

Återkommer med resultat
      Last edited by Yobaman; 2010-11-29, 21:24.

Comment

Allt gick perfekt, jag har nu 5.50 GEN-D3 + prometheus 3

Comment

Perfa, sorry jag har inte så jätte bra koll på PSP pre 5.00 själv började jag på 5.00-M33-4
          Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Skulle nästan göras en guide som täcker alla dessa grejer, ett jävla rotande

Tack för hjälpen!

Comment

Guiden för de som är intresserade och har samma frågor: http://forum.psxcare.com/support/sho...C3%A5-PSP-100x

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X