Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PSP 3004, FW 6.20. Går den att flasha?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

hade 6.20 ofw innan vet inte om det hjälpte och sen en installationsguide som du helt enkelt lägger i rotmappen i pspn så installerar den allt du behöver automatiskt..dock så fick jag ett fel meddelande i form av "memory leak?" när hen laddas men ändå så funkar det verkar det som iom det står under "system software" så har jag version 6.20 TN-B och trycker jag select i xmb så får jag upp den s k TN VSH Menu"
    har bara bökat med emulatorer och inte nått alls med iso. filer men vad jag har läst eller fattat som så måste du ha nått tillägg i 6.20 tn-b och det verka som det funka sådär än så länge.

lordseymore: vad kör du med för snes emu.? för har inte fått en enda snes emu. att fungera

Comment

Jag testar just nu Tekken (någon gammal japansk version jag hade liggande som iso) på en psp slim med fw 6.35.

HEN 6.35PRO, Prometheus ISO loader 0.1, ISO MODE NP9660

(Iso Mode M33 verkar inte fungera för mig)
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X