Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tappade mitt minneskort, får inte det nya att fungera (16gb)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Tappade mitt minneskort, får inte det nya att fungera (16gb)

Jag tappade nyligen mitt 8gb minneskort (ett microSD som sätts in i ett dockningskort) till min psp och alla mina saved games rykte. Livet går vidare tänkte jag och köpte ett nytt på 16gb, detta minneskortet känns dock inte igen av min psp.

Finns det något sätt att få min PSP att hitta minneskortet?

Original inlägg av gheno Visa Inlägg
    Jag tappade nyligen mitt 8gb minneskort (ett microSD som sätts in i ett dockningskort) till min psp och alla mina saved games rykte. Livet går vidare tänkte jag och köpte ett nytt på 16gb, detta minneskortet känns dock inte igen av min psp.

Det låter skumt jag använder micro SD-kort med Memory Stick Pro Duo adapter funkar klock rent redan ifrån början. funkar micro-sd kortet i datorn och känns igen utan några fel?
    M.V.H Dynamit

http://rar-network.se/annat/axe.consol.png

Comment

Köpte du ett nytt MicroSD kort eller köpte du ett nytt MSPro duo?
      Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

SDkortet fungerar både i telefon, kamera och datorn. Det är ett microSD i en mmc-adapter. Fungerar med mina andra sdkort, men inte det på 16gb.

Comment

SDkortet fungerar både i telefon, kamera och datorn. Det är ett microSD i en mmc-adapter. Fungerar med mina andra sdkort, men inte det på 16gb.
          Tycker det är skumt för min micoSD i en mmc-adapter funkar helt fel fritt.
          M.V.H Dynamit

http://rar-network.se/annat/axe.consol.png

Comment

Jag tror jag kör nån gammal ~5.03c version, kan det påverka supporten för större minneskort än 8gb?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X