Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fel

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Fel

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Sorry, UBB has encountered an unexpected, fatal error. This error is extremely abnormal. Please contact the board administration. The error text is:

Can't truncate 'g:/home/netcare.se/psxcare.com/support/forum//cache-M6RHGJT8/pntf/now-accel.cgi'.

Permission was denied - please ask the administrator to check the permissions on that file/directory!

The exact error returned by the operating system is:
    Permission denied

» Please use your browser's back button to return.</font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Vadan detta?

Blir tillfälliga fel ibland, antagligen servern som inte hinner med riktigt när det hettar till här. Bara att prova igen, har aldrig sett att dessa fel uppstår 2ggr i rad.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Själv får jag upp sånnt här fel om och om igen...
      Software error:
      Could not perform buffered print to 'g:/home/netcare.se/psxcare.com/support/forum//cache-M6RHGJT8/ubb_files/counter/2002-12-dynamic.cgi'. The exact error returned by the operating system is: Not enough space
      For help, please send mail to this site's webmaster, giving this error message and the time and date of the error. [Thu Dec 26 23:36:20 2002] g:\home\netcare.se\psxcare.com\support\cgi-bin\ultimatebb.cgi: Could not perform buffered print to 'g:/home/netcare.se/psxcare.com/support/forum//cache-M6RHGJT8/ubb_files/counter/2002-12-dynamic.cgi'. [Thu Dec 26 23:36:20 2002] g:\home\netcare.se\psxcare.com\support\cgi-bin\ultimatebb.cgi: [Thu Dec 26 23:36:20 2002] g:\home\netcare.se\psxcare.com\support\cgi-bin\ultimatebb.cgi: The exact error returned by the operating system is: [Thu Dec 26 23:36:20 2002] g:\home\netcare.se\psxcare.com\support\cgi-bin\ultimatebb.cgi: Not enough space

Comment

Utrymmet på servern är slut, måste rensa lite...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X