Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Forumet

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Forumet

Um Se detta som ett förslag men skulle ni inte kunna öppna forumet i ett fönster utan
    navigerings knappar osv? Slipper man kuta tillbaka till sjävla varorna och så ser det mer estetiskt ut... :k
    Ma ajde bre!

Prova att högerklicka på länken och välj "Open link in a new window" eller liknande.

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Eh vet jag väl använder ofta shift plus dubbel klick men men.. jaja
      Ma ajde bre!

Comment

hansi: det han menar (misstänker jag iaf) är att det öppnas en ruta utan allt tjaffs högst upp. Körs med javascript:

<script LANGUAGE="JavaScript">

<!--

function msgboard()
        {
        open("http://www.URL-HÄR-TILL-MSG-BOARDEN.COM", "<namn på nya fönstret>" ,"toolbar=no,scrollbars=yes,width=800,height=580") ;
        }

//-->

</script>

sen länkar du till msg-boarden med föjande url:

javscript:msgboard()

Det blir rackarns snyggt..

Mvh,
        Daniel

Comment

Varför krångla till något i javascript när det räcker med ett simpelt

<A HREF="http://cgigate.digikom.net/netcare.se/support/cgi-bin/Ultimate.cgi" TARGET="_blank"></A>

(Om messageboarden mekkar om raden ovanför pga html-kodningen så vill jag bara säga att det räcker med att lägga till ett TARGET="_blank" i A HREF länken, men det lär ju råda delad uppfattning om man vill få en massa icke-efterfrågade fönster öppnade på sin dator eller ej...)

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Det var precis så som Daniel beskrev det. Och som han sa. Ser mycker fint ut
            Ma ajde bre!

Comment

Mja, Daniel verkar av någon anledning så inne på javascript att han måste använda det istället för att bara skriva html-koden direkt där den hör hemma :-)

Comment

Hihi, trodde faktiskt att target="_blank" gav samma resultat som targer=NEW ..

Fast sen är det ju alltid imponerande på brudar om man visar upp en .html fil fylld med Java som ingen förstår.. inte

/Daniel

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X