emblem?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Airbrushlackade Skal! (Kopierad från XBOX CASE MODS då det inte bara är xboxbilder)
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ja, det runda objektet som sitter ungefär mitt ovanpå xbox konsolen. På den står det "XBOX", med grön eller silver beroende på om ditt xbox är crystal eller svart. Detta kallas för emblem."pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Comment
-
Sök på "juvel" i forumet
Det finns massor med tips som handlar om frysar, tandtråd och hårfönar...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Comment
-
Vad skulle det kosta att få en cross hjälm lackad med yamaha loggan och flammor? (Har ingen sample bild, tyvär)"pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07
SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig
*
Maxtor D-Max 200gig
v. 1.6 crystal
Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...
Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!
Comment
-
Runt 1.500:- för båda senaste frågorna, beroende på hur mycket tid ni vill att det skall läggas ner på slipning osv.
Ingen av de konsoller vi lackat hittills har det slipats något på. Det har bara sprayats på vit grundfärg + motivet + ett par lager klarlack.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Comment
-
Beror som sagt på hur mycket tid du vill att vi skall lägga ner på att slipa på den.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Comment
-
Kan ni göra en MC som nyss har tagit av hjälmen och håller den i vänster hand och ansiktet är en karikatyr av Bill Gates som gör tummen upp med sin tumme på höger hand. Det skulle göra mig glad iallafall!Läs inte forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova inte forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta inte hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag svarat på redan...
Comment
-
Det underlättar om någon vill betala för motivet, men har vi tråkigt någon dag så är ingenting omöjligt...Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Comment

Comment