Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Hej jag heter HANSI och är administrator och jobbar på Hallandsgatan 30 i medborgarplatsen . Allt som ni skriver i mitt forum försöker jag svara på men ibland ställs samma frågor 5 gånger då skriver jag FAQ / Vanliga frågor och svar
En del frågor ställs väldigt ofta - kolla här först och se om din fråga redan är besvarad!
om någon inte uppför sig i mitt forum trycker jag på bann-knappen så att den som är störande åker ut!!!!!
Ehh, så nu är man alltså en riktig kändis när man råkar ut för att småttingarna skapar lunarstormsidor under ens eget namn?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Låter mer som om eko-mannen Emil varit i farten. Han har någon pervers böjelse som går ut på att klippa och klistra saker jag skrivit i sina egna texter.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
man kan leka med småtingarna där.därborta är lek stugan. man kan skriva
vad som helst där .bara man ger ett falsk ipnummer när man postar
blir man alldrig bannad där om du kollar längre ner så ser du inte mitt riktiga ipnummer i dena post skyddar jag inte mitt ipnummer
Comment