Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Rippa CD till mp3 - tips om bra program?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Rippa CD till mp3 - tips om bra program?

Jag har hittills använt CDEX till att rippa ner mina CD till mp3, men nu har den av någon anledning slutat funka (den kan inte finna ASPI driver status - har försökt installera Adaptecs ASPI-paket utan framgång).

Så för att slippa formatera om C eller något för att bli av med felmeddelandet så tänkte jag se om det kanske finns någon bättre rippper.

Någon som rekommenderas?

helt ärligt skulle jag tro att dem flesta program använder din aspi driver som nu har klyddat... EAC kan du testa om du nu vill ändå
    Xbox 360: Samsung iXtreme - Xbox 1.6b: X3 - PS2: DMS3 - PSP: 3.71 M33

Comment

Okej, det var inte bra. Är det omformatering av C som gäller för att ASPI ska återställas, eller kan jag få tag i dem på annat håll?

Det är så konstigt det bara slutat funka för jag har inte gjort några förändringar av operativsystemet. Trist om datorn sunkat ihop

Comment

Omformatering låter lite väl överdrivet, men det är väl den 'lätta' vägen ut. googla för de lär väl finnas fler med samma problem, hur är det annars med adaptecs paket, har den inte en check status, vad säger den?
        Xbox 360: Samsung iXtreme - Xbox 1.6b: X3 - PS2: DMS3 - PSP: 3.71 M33

Comment

Adaptecs checker säger bara att driver si och så är installerade och funkar, inte så mycket mer än så tyvärr..

Jag får gräva lite. Att formatera om allt innebär ju installation av en massa program igen (vilket suger), men ger också möjligheten att rensa bort lite skräp. Tack ändå

Comment

Om du har xbox kan du alltid rippa med xbmc. *s*

Comment

www.download.com sök på freerip eller free rip.........

Comment

Windows Media Player 10 gör det på ett kick
                "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X