Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tråden där vi skrattar åt inkompetenta Hansi

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Tråden där vi skrattar åt inkompetenta Hansi

Först och främst vill jag påpeka ironin i rubriken. Hansi är jätte duktig, verkligen!!! Stor tumme upp!!!

Han har lyckats måla på sig en inställning som gör att han till och med vill sälja sin egen moder. Allting ska säljas, och psxcare är det enda vettiga alternativet. Heja Hansi!!

Sen kan vi även se hur kryssboxguran ser ut, kolla bara på avataren. Där ser ni ett äkta proffs med en hipp frisyr. Skägget talar sitt eget språk inga komentarer är nödvändiga.

Vi har även fått höra en del visdomsord från vår käre Hansi som när en besvärlig fråga om garanti ställdes: "Garanti schmaranti" blev svaret från den outömliga källan av allt vetande.

Vi kan även konstatera att vi har sett en ökning av vetande under det senaste halvåret, vilket har lett till att Hansi har investerat i en ny garderob. De gamla passade inte en man med en sådan potential.

Texten uppdateras fortlöpande......till skillnad från Hansi

//Slax
    Last edited by Slax; 2007-05-08, 12:27.

inkompitenta

Comment

Nä, det stavas faktiskt inkompetenta. Sedan hur mycket kompetens det krävs för att nasa tvspel går ju att diskutera. Men jag tröttnade för 10 år sedan på att drifta nätverk för hundratals anställda på telia, designa backupsystem och high availability system, så jag softar hellre med tvspelen, min häst och gammelkawwan.

Humorn bakom uttrycket "Garanti schmaranti" kräver att man tittat på ett och annat gammalt avsnitt ur tvserien Seinfeld.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Innan edit stavade han det så.
        Ganska kul att stava fel på det ordet.

Comment

lite onödig tråd faktist, poäng plz?

Comment

Kollar vi IP-nummret på Slax och jämför mot andra användare här på forumet så hittar vi nog nån feg stackare som inte vågar stå för sina åsikter....
            Läs FAQ'n innan du ställer samma fråga som 50 pers redan har gjort innan dig.
            » Xbox360 FAQ

Comment

Slax delar ip-adress med:

BLACK HAWK och xbox360
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

klantigt värre får hoppas på att det är ett kollektivt boende där

Comment

Original inlägg av PiGGELiN Visa Inlägg
                  klantigt värre får hoppas på att det är ett kollektivt boende där
                  Kanske delar säng... vad vet jag

Comment

psxcare nämndes i tidningen M3.
                    Stolt ägare till en 360 konsoll med

Mitt xbox

Comment

när då?

Comment

Med mig?!?!?!
                        Boxen är på släkttäff i Tyskland.

Comment

Kanske inte så konstigt, då jag loggat in i plugget .
                          Boxen är på släkttäff i Tyskland.

Comment

Ha ha! Vilken post!

Den genomlyser 100% ren avundsjuka!

Comment

är inte denna tråd så pass OT att den bara borde stängas rakt av... har ju inte ngnting med 360 att göra...

hansi hjälper ju oss alla helt sjukt mkt gratis...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X