Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tracker

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Tracker

Funderar på att starta en tracker inriktad givetvis på våra älskade konsoller ... Undrar nu om det är någon som skulle vilja hjälpa till / vara delaktig ... Givetvis inte genom att lägga till egna torrennts ... Har en igång nu som jag håller på att finslipa ... Det jag skulle mest behöva hjälp till är med grafik och forum m.m. låter det intressant ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Jag är intresserad
    Ge mej ett PM med din msn så kan vi prata mer om det

Edit: Såg just att PMs är avstängda, men jag har lagt min msn på min profil så de e bara å lägga till om du e intresserad
    Last edited by Chernobyl Apa; 2007-10-08, 21:09.
    X360 Bannad BenQ iX 1.41 Non-Stealth @ 5x :: PSP fat 3.71 M33-3

Comment

Original inlägg av Chernobyl Apa Visa Inlägg
      Jag är intresserad
      Ge mej ett PM med din msn så kan vi prata mer om det

Edit: Såg just att PMs är avstängda, men jag har lagt min msn på min profil så de e bara å lägga till om du e intresserad
      Tyvärr har system disken på server burken dött ... Första HD crashen på 5-6 år ... men jag har en ghost där allt är kvar ... Ska ta tag i allt igen när jag har tid ... Troligtvis blir det plocka ihop en helt ny burk och pensionera den gamla

Min MSN är begga123@hotmail.com ICQ: 98868295
      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X