Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bästa windows?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
    Ursprungligen skrivet av phenomena:
    <strong>du skrev "om" du skulle ha ?
    har du 98 eller me ev. dualboot med nt?
    eller har du ej provat -98, me ?</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">jag hade win 98, me för några dagar sen.
    Sen gjorde jag en tråkig formatering och installerade win xp, de är då jag fick problem med datorns upp start.

Comment

Du ska ha HD på samma kabel en ATA 100/133 kabel med det blåa ner i ide på MK, största HD som master. Brännaren på den andra IDE, skall stå som master. Hur gammal e brännaren/märke? ge mig ditt mail så ska du få ngt av mig som gör dig glad
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Brännare: pioneer dvd -rw dvdr - 104 den är några månader gammal

<small>[ 25 February 2003, 18:23: Meddelandet redigerat av: spel ]</small>

Comment

prova ngn av filerna jag mailade dig & kör sedan msconfig i kör EFTER det att du installerat SP1. Bocka av "ladda i autostart" sen kan du även stänga av div program från att köra i resten av flikarna OM man vet vad man gör.
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
            Ursprungligen skrivet av pege63:
            <strong>prova ngn av filerna jag mailade dig & kör sedan msconfig i kör EFTER det att du installerat SP1. Bocka av "ladda i autostart" sen kan du även stänga av div program från att köra i resten av flikarna OM man vet vad man gör.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">1.Jag kan inte installera sp1, de sa jag tidigare.Vet inte om de är för att jag installerade från en kopia av xp.

<small>[ 25 February 2003, 17:01: Meddelandet redigerat av: spel ]</small>

Comment

stämmer, du måste byta seriel till ett nyare ifall du vill kunna köra sp1 eller beta2. du använder ett såkallat blacklistat nummer ? :-(

Men detta är en annan 5:a (rätt tid, fel ställe)
              ==========C=Y=M===================

<small>[ 25 February 2003, 18:09: Meddelandet redigerat av: phenomena ]</small>

Comment

Spelar ingen rol SPEL maila mig så ska jag ge dig mitt tele så ska jag instrure dig HUR man ska göra eller har du redan det tror jag skrev ner det i ett mail.

Comment

Linux är mycket bättre än Windows!

Comment

Ursprungligen skrivet av Stefan:
                    <strong>Linux är mycket bättre än Windows!</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Men om jag skaffar det, då funkar inte mitt bredband när man har upc (chello plus)

Comment

Jaså? Enligt <a href="http://info.sve.chello.se/faqs/index.html#linux" target="_blank">http://info.sve.chello.se/faqs/index.html#linux</a> skall det gå...

Comment

så här skriver dom:
                        jag har en linuxdator (eller ett annat operativsystem ni inte stöder). kan jag abonnera på chello?

Om din dator t.ex. använder linux operativsystem kan chello tyvärr inte stödja dig. Men du kan ändå abonnera på chello men vara medveten om att vi inte kan erbjuda någon support för andra operativsystem än Windows NT 4 och högre, Windows 95/98 och Mac OS 7.5 och högre

Och då vet man inte om man får de och funka med nätet...

Comment

Lite högre upp på sidan står det: </font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Det går att ansluta hemdatorer som använder ett annat operativsystem. Kontakta UPC Sverige och ta reda på om operativsystemet på din dator kan användas. Om ditt system inte stöds kan du ändå abonnera på chello. Men du måste genomföra systeminstallationen och konfigurationen själv. Vår uppkoppling till internet fungerar även om din dator inte uppfyller systemkraven, men prestandan kan då försämras.</font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">

Comment

Ja, jag vet.
                            Men då vet inte jag hur man gör den konfigurationen om man har linux. Jag har bara kört 98,me och nu xp. Och där står det i chello boken hur man gör, allså den som man får när man skaffar bredband hos dom.

Comment

Om man måste fråga sig om det går att använda chello och linux tillsammans är man nog inte mogen för linux...
                              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Du kan använda LINUX men du får INTE support av dom ANG hur du skall koppla upp dig pga dom inte kan LINUX inställningarna, men kan man det så kan man koppla upp sig med LINUX med vilken ISP som helst har inget med OS att göra utan TCP/IP inställningarna, mm.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X