Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp!!!(ISO PROBLEM)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

<boxhack> En fråga, hur stor är din imagefil? och i vilket program fick du meddelandet i?
    Pratar vi överbränning så är inte smartbye inte det rätta alternativet eftersom dem har knappt inga överbrännings tider. finns skivor som håller typ 3.20min. mer än smartbye skitskivor. Kan du ge din -konfig- på din dator? Finns andra program som är bra, tex Blindwrite samt Alcohol 120% testa dem.

<mapa> Tror du förväxlat programmen lite, Det var Easy CD Creator o CDRwin som inte var kompatibla med varandra, det var förr... nu vet jag inte

<spel> nä, det tror jag inte! han beglagar ju sig bara över "EN image" så då är det inte fel på brännaren.

/ phenomena

Comment

<spel> nä, det tror jag inte! han beglagar ju sig bara över "EN image" så då är det inte fel på brännaren.
      Fast han har ju testat med andra brännar program, andra brännar hastigheter.
      Men om hans dator är seg i övrigt så är de inte konstigt att de inte går så bra.
      Men han kan testa och bränna något annat på en cd-rw media...

<small>[ 18 January 2003, 16:18: Meddelandet redigerat av: spel ]</small>

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X