Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

En liten undran ...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• En liten undran ...

Har en PSP Phat och tyvärr endast konsollen ... Kan jag slänga in en annons här på forumet???
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

http://forum.psxcare.com/support/forumdisplay.php?f=42

Hur mycket ska du ha för den? Skick?
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Original inlägg av Blixten100 Visa Inlägg
      http://forum.psxcare.com/support/forumdisplay.php?f=42

Hur mycket ska du ha för den? Skick?
      Ge mig bara ett skäligt pris ärade Blixte100 så är den din ... Är i fin form det är bara några minimala repor men inget störande, bara kommit av normalt användande ...
      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Säljer en PSP Phat med CFW
        Ingår:
        1 gb minneskort
        Costum Firmware 5.00 M33-6 inlagt på pspt
        Volume control och byt låt saken man får med i Value pack

OBS! Lite små repor endast...

PRIS: 1700 kr
        MAIL: hif-ultra94(@)hotmail(.)com
        Last edited by allewii; 2009-04-26, 01:01.
        Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
        ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Original inlägg av allewii Visa Inlägg
          Säljer en PSP Phat med CFW
          Ingår:
          1 gb minneskort
          Costum Firmware 5.00 M33-6 inlagt på pspt
          Volume control och byt låt saken man får med i Value pack

OBS! Lite små repor endast...

PRIS: 1700 kr
          MAIL: hif-ultra94(@)hotmail(.)com
          Du var inte billig precis .. Haru massa bling på de??? I vilket fall som helst så konkurrerar jag ut dig med 1000:- + frakt

Comment

haha:P man får med två filmer....
            Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
            ALLEWMODZ-CASE MODDING

Comment

Original inlägg av allewii Visa Inlägg
              haha:P man får med två filmer....
              Humm!! Jag har en film så jag leder fortfarande med 350:- om man går efter ditt pris ...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X