Har en PSP Phat och tyvärr endast konsollen ... Kan jag slänga in en annons här på forumet???
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
En liten undran ...
Collapse
X
-
En liten undran ...
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
Tags: Inga
- Citat
- Flag
-
Ge mig bara ett skäligt pris ärade Blixte100 så är den din ... Är i fin form det är bara några minimala repor men inget störande, bara kommit av normalt användande ...Original inlägg av Blixten100 Visa InläggXbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
Säljer en PSP Phat med CFW
Ingår:
1 gb minneskort
Costum Firmware 5.00 M33-6 inlagt på pspt
Volume control och byt låt saken man får med i Value pack
OBS! Lite små repor endast...
PRIS: 1700 kr
MAIL: hif-ultra94(@)hotmail(.)comLast edited by allewii; 2009-04-26, 01:01.Why drink and drive or smoke and fly? When you can do both and die!
ALLEWMODZ-CASE MODDING
- Citat
- Flag
Comment
-
Du var inte billig precis .. Haru massa bling på de??? I vilket fall som helst så konkurrerar jag ut dig med 1000:- + fraktOriginal inlägg av allewii Visa InläggSäljer en PSP Phat med CFW
Ingår:
1 gb minneskort
Costum Firmware 5.00 M33-6 inlagt på pspt
Volume control och byt låt saken man får med i Value pack
OBS! Lite små repor endast...
PRIS: 1700 kr
MAIL: hif-ultra94(@)hotmail(.)comXbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment
-
Humm!! Jag har en film så jag leder fortfarande med 350:- om man går efter ditt pris ...Original inlägg av allewii Visa Inlägghaha:P man får med två filmer....
Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!
- Citat
- Flag
Comment

*
Comment