Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mozilla firefox problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Mozilla firefox problem

Hej!, efter jag hade laddat upp en film på youtube så dog firefox. Det står så här så fort jag försöker gå till ngn sida (har tästat monga sidor) texten:
    Not Found

The requested URL /sv-SE/firefox/help/ was not found on this server.

Någon som kan hjälpa mig vore tacksam då!
    Hoppas att jag har postat denna på rätt ställe annars får ni flytta den, mhv Davve

Ladda ned Explorer 8 o kör alla Win updates o alla flashuppdateringar från Adobe.com o se om det funkar bättre. gör det det så avinstallera FF, boota om o installera om den på nytt eller prova Chrome

Låter som ett slött internet eller spök i registret.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

NEJ huvva lyssna inte på Pendragon ... Gör bara en snabb avinstallation av Firefox och installera om den så löser det nog dina problem ... Konstigt meddelande du får, verkar ju söka efter någon hjälp text av någon anledning. Gå absolut inte tillbaka till IE ... Håll dig kvar på den goda sidan ...
      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Hur skall han kunna ladda ned FF om han avinstallerat den
        Kan ju vara något som bråkar med de nadladdae filerna han får hem o korruptar datan ( virus ) :d
        / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
          Hur skall han kunna ladda ned FF om han avinstallerat den
          Kan ju vara något som bråkar med de nadladdae filerna han får hem o korruptar datan ( virus ) :d
          Han får väl flörta lite med den ONDA sidan och ladda hem med IE ...
          Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Original inlägg av Begga Visa Inlägg
            Han får väl flörta lite med den ONDA sidan och ladda hem med IE ...
            Hehe, Jag har tästat och installera om den men den ville inte och det va den senaste upp dateringen från deras hemsida kör med IE nu så det är inget internet problem bara firefox :S

Comment

Original inlägg av 20lapp Visa Inlägg
              Hehe, Jag har tästat och installera om den men den ville inte och det va den senaste upp dateringen från deras hemsida kör med IE nu så det är inget internet problem bara firefox :S

En bild: http://www.ladda-upp.com/bilder/30875/firefox

Comment

Jag löste det!

Jag löste problemet nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D Tack ändå
                Felet va foxyproxy (ett pogram till firefox som man ändrar ip adress med)
                Det har alltid funkat bra! men tror bara att jag moste uppdatera men tack för snabba och bra svar bye IE hello firefox!

Comment

Jag löste problemet nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D Tack ändå
                  Felet va foxyproxy (ett pogram till firefox som man ändrar ip adress med)
                  Det har alltid funkat bra! men tror bara att jag moste uppdatera men tack för snabba och bra svar bye IE hello firefox!
                  Sweet, min tanke med att man uppdaterar alla ( Windows Updates ) o alla flashapplikationer/Java samt installation av annan browser var just att felsöka.
                  Sen om folk använder brinnande rävar chromade bollar eller operasopraner är upp till dem.

Jag kör IE all the way... men kontrollerar hemsidors kompabilitet med andra webbläsare när man knackar fulkodad html/asp.
                  / Pendragon

Comment

Original inlägg av Pendragon Visa Inlägg
                    Jag kör IE all the way... men kontrollerar hemsidors kompabilitet med andra webbläsare när man knackar fulkodad html/asp.
                    Det har väl snarare varit så att det är IE som inte följt de facto standarden än andra Webbrowsers ...

Comment

äääh, ie är nog den mest förlåtande webbläsaren med extra lull lull funktioner för de som vill fulkoda eller koda shadingeffekter etc

Huvudsaken man kan surfa sig när man behöver det sen spelar det ingen roll vad man kör med
                      / Pendragon

Comment

Bara man är nöjd så spelar det ingen roll vad man kör även om det kanske finns utrymme för förbättringar ...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X