Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vectrex ...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vectrex ...

Vart erbjuden en Vectrex i bra kondition och med tre tillhörande spel med tom. pappförpackningen och plastskivan man fick med vissa spel för att sätta framför skärmen för att hotta up allt ett snäpp till ... Vi kan inte enas om pris så vi har fört en rullande disskussion i snart 6 mån och fortfarande inte kommit överens ... Vad ska jag ge honom för bud tycker ni som vet vad jag snackar om för grej ... Försöker man kolla runt på nätet för att få fram nån vettig priside så går det inte för det kan skilja så oerhört mycket ...
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Eftersom han inte sålt den till någon annan än så är din idé om priset mer vettigt än säljarens idé. Å andra sidan så kan det ju finnas köpare som hugger den till ett pris som ligger lite högre än det du tycker den är värd...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Sant det du säger men det gör mig inte klokare ... Ska dra en rövare och gå förbi med en bunt kontanter nu på Tisdag då man får dollars ... Och får hoppas vi båda blir nöjda (Speciellt jag) ...
      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X