Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

XDA Developers

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• XDA Developers

Tänkte bara börja med en nyttig länk ... http://www.xda-developers.com/
    Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Jo den sidan använder man rätt flitigt. Tack vare de jag fick in Google android (Linux) i min HTC.

Comment

Japp, gick från Tytn 1 skräpet till Tytn 2 ssom fungerar galant, inga fler hickor o automaturloggningar etc.
      Saknade dock applikationen att kunna köra Remote till datorer i WM6 som fans Standard i WM5 o det var lite därför jag köpte telefonen

Men efter jag reggade mig på ovanstående forum för länge sedan o frågade fick jag länken till applinationen
      http://forum.xda-developers.com/atta...5&d=1184641424
      Så nu kan jag avnjuta omstarter av servrer och fjärrstyrning av datorer från min Tytn 2

Ps. Smutt att kunna höja o sänka volymen på en mediaspelare även om man inte är på kontoret
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X