Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fråga om leverans

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Fråga om leverans

Jag beställde en ps2 med matrix infinity härifrån för snart två veckor sen. Jag skulle upskatta om jag kunde få höra en beräknad tid när beställningen kan tänkas skickas. Jag mailade för några dagar sen men har inte fått mågot svar. Jag förutsätter att det hela inte är skickat grundat på postens godsökning.

Just nu har vi tre stycken PS TWO som är beställda men inte skickade (ej inräknat helgens beställningar)

Om din är en av de tre så bör den skickas inom de närmaste dagarna.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ifall, bör och närmaste är nu väldigt ospecifika termer. Det går händelsevis inte att säga med lite mer exakthet?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X